tóth gabi
Az EasyJet járatának utasait 20 perccel a felszállás elõtt tájékoztatták arról, hogy még meg kell találni a megfelelõ pilótát.
Az utasok becsapottnak érezték magukat, miután a légitársaság gépe csak négy óra késéssel indult el Manchesterből Amsterdamba, mert a személyzet tájékoztatása szerint a pilóta „túl fáradt” volt, hogy repüljön - vagyis nem volt, aki felszálljon a géppel. Mindezt 20 perccel az indulás előtt tudták meg, így nem csoda, hogy kifakadtak.
A Manchesterből származó Ruth Cornish a társaság Facebook oldalán írta meg, hogy mi történt:
Az ügyfélszolgálatra mentünk kérdezősködni, ott pedig udvariasan csak annyit mondtak: a kapitány fáradt.
Mások azt panaszolták, hogy természetes, hogy sosem szállnának fel olyan gépre, amelyen a pilóta fáradt, de ennek nem kéne négy órás késést okoznia.
Az EasyJet elnézést kért a késésért, és felhívta a figyelmet a fáradtság kockázataira. Az utasok biztonságát tekintik elsődleges szempontnak, és ha a személyzet túl fáradt, akkor az ügyfelek épsége kerül veszélybe - írja a Mirror.