RETRO RÁDIÓ

Ilyen üzenetet kaptál a Wizz Airtől? Jobb, ha ezt teszed

Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2025. 06. 09. 13:40

Egy dologra kéri az utasokat a légitársaság.

Technikai hiba miatt a Wizz Air ügyfelei számára tévesen küldtek ki e-mailben egy járat késéséről szóló tájékoztatást - közölte a légitársaság hétfőn az MTI-vel. A közleményben kiemelték: a légitársaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet hagyják figyelmen kívül.

Azon utasokat, akik a napokban repülnek a légitársasággal, a Wizz Air ügyfélszolgálata kiemelt figyelemmel tájékoztatja, ők külön értesítést kaptak, illetve kapnak a járataikkal kapcsolatban

 - írták. A cég felhívta a figyelmet arra, hogy a Wizz Air ügyfelei emellett a légitársaság weboldalán, a Flight status menüpont alatt, illetve a Wizz Air applikációjában is követni tudják a járatukkal kapcsolatos legfrissebb információkat a kiindulási pont és a célállomás megadásával.

A légitársaság a hibáért és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézést kér - írja az MTI.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.