Krausz Gábor
Egy dologra kéri az utasokat a légitársaság.
Technikai hiba miatt a Wizz Air ügyfelei számára tévesen küldtek ki e-mailben egy járat késéséről szóló tájékoztatást - közölte a légitársaság hétfőn az MTI-vel. A közleményben kiemelték: a légitársaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet hagyják figyelmen kívül.
Azon utasokat, akik a napokban repülnek a légitársasággal, a Wizz Air ügyfélszolgálata kiemelt figyelemmel tájékoztatja, ők külön értesítést kaptak, illetve kapnak a járataikkal kapcsolatban
- írták. A cég felhívta a figyelmet arra, hogy a Wizz Air ügyfelei emellett a légitársaság weboldalán, a Flight status menüpont alatt, illetve a Wizz Air applikációjában is követni tudják a járatukkal kapcsolatos legfrissebb információkat a kiindulási pont és a célállomás megadásával.
A légitársaság a hibáért és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézést kér - írja az MTI.