kulcsár edina
Elképesztően nagy sikere van Nagy Istvánnak, aki saját videóival pillanatok alatt robbant be a fiatalok közkedvelt közösségi platformjára. Megnéztük mi is a videót.
Nagy István agrárminiszter húsvétkor robbant be a TikToK világába. Az agrárszakember közvetlen hangú videóival tényleg a fiatalokhoz szól. Röviden és érthetően meséli el a lényeges dolgokat, beszél a húsvétról, a mézről, kedvenc ételeiről, de a fontos agrártémákról is szívesen megosztja gondolatait, hiszen pontosan tudja, melyik évszakban mi a teendő a földeken. Több videója is hatalmas sikert aratott, az egyiken külföldi édességeket és nasikat kóstol.
A fiatal korosztály pedig vevő rá és imádja a videóit. Legutolsó videóját, amelyben a fiatalok kedvenc nemzetközi édességeit mutatta be, egy nap alatt 105 ezren tekintették meg. De nemcsak az édességekről és a "nasikról" beszélt, hanem meg is kóstolta őket.
A miniszter nem rejtette véka alá, hogy édességpárti. Így is kezdi a videójában:
Tudjátok, édesszájú vagyok.
Aztán kiemelte: nagyon finom és jó minőségű édességeket készítenek Magyarországon. Ezt követően megnézte, melyek azok a kedvenc nasik és csipszek, amiket a TikTokon imád a tizenéves korosztály. Elsőként az angolszász világban is nagyon kedvelt csokikorongot vette elő, aminek a csomagolását is dicsérte a miniszter és szerinte még az íze is finom volt. Ezt követően egy nagyon furcsa, kék színű csipszet vett a kezébe, és természetesen a kóstolás itt sem maradt el...
Dizájnos megjelenés, szokatlan forma, de nem praktikus, ilyen lesz az ember ujja tőle, ilyet nem veszek
– mondta a kamerába Nagy István a kóstolás közben, és megmutatta két ujját, amely ragadt a kék színű ételfestéktől.
Az utolsó tesztje pedig egy élénk színű dobozos üdítőital volt, amely óriási sláger és a fiatalokból álló netes követőbázisainak köszönheti népszerűségét. Nagyon kíváncsi volt a miniszter erre az italra, a doboz narancsos színe tetszett is neki. Miután megkóstolta, elégedett volt a termékkel, mert szerinte tényleg friss és nagyon jó az íze.
Miután megkóstolta ezeket a fiatalos, külföldi termékeket, az derült ki számára, hogy a magyar élelmiszeripar nem vall szégyent.
A magyar édességek minden téren felveszik a versenyt a nemzetközi példákkal és érdemes magyar terméket választani
–fejezte be a videóját a miniszter.
Az agrárminiszter TikTok-videóját itt nézheted meg!