tóth gabi
Egyik vendégét keresi egy étterem tulajdonosa, ugyanis kiderült, véletlenül több tízezer forinttal károsította meg őt. Bár a bank az összeget már sikeresen visszautalta jogos tulajdonosának, Hrubos Péter továbbra is gőzerővel keresi, hogy vendégül láthassa egy fejedelmi ebédre.
Hrubos Péter már több mint 7 éve vezeti szigetszentmiklósi éttermét, ahol ő maga is aktívan kiveszi a részét a munkában. Az étterem tulajdonosa a hétfő esti záráskor döbbenten tapasztalta, hogy valami nem stimmel, így azonnal nekiesett, hogy kiderítse mi okozza az eltérést.
Aznap én dolgoztam és egy 3990 forintos végösszeg helyett véletlenül 83990 forintot ütöttem be a bankkártya terminálba, amit sem én, sem a vendégem nem vett észre
— meséli Péter, akit annyira bosszantott az eset, hogy még aznap este megosztott egy bejegyzést az étterme Facebook-oldalán, hátha megtalálja a megkárosított vendéget. Péternek másnap reggel első dolga volt, hogy felkeresse a könyvelőjét, hogy kiderítsék, kié lehet a SZÉP-kártyához tartozó számlaszám. Kiderült, hogy a véletlenül megkárosított férfit B. Balázsnak hívják, így most Péter égen földön őt keresi. Péter könyvelője azonnal felvette a kapcsolatot Balázs bankjával, így már szerdán visszautalták a számlájára a különbözetet. A becsületes vendéglátós azonban akkor lenne a legboldogabb, ha személyesen is elnézést kérhetne Balázstól az okozott kellemetlenség miatt.
Az a minimum, hogy Balázs a legközelebbi alkalommal a vendégem egy óriási adag tésztára
— mondja nevetve Péter, aki abban bízik, hogy a vendége mielőbb felkeresi, bár szerinte a több ezres megosztás ellenére könnyen előfordulhat, hogy vendége még mindig semmit sem sejt abból a felhajtásból, ami körülötte van.