RETRO RÁDIÓ

Kikapott Friderikusz Sándor új RTL-es műsora a TV2-től

friderikusz sándor
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2020. 11. 02. 18:31

Újabb sikert könyvelhetett el a TV2 csatornája. Ismét legyőzték az RTL Klubot, ráadásul annak legújabb műsora maradt alul a nézettségben!

A Media1 birtokába került hivatalos nézettségi adatok alapján a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban, de a 18-59-es korcsoportban és a a teljes lakosságban körében is kikapott az RTL Klub új, Friderkusz Sándorral bemutatkozó műsora, az Életünk története – Sztárpárok utazása a TV2-n párhuzamosan sugárzott Sztárban sztár című showtól.

Fotó: Bors

Sikeresnek bizonyult a TV2 stratégiája, miszerint egy műsorváltozással jócskán meghosszabbította a Sztárban sztár című műsorát, mely már 19 óra előtt elkezdődött és közel 23 óráig tartott. A „maratoni hosszúságú” műsor ugyanis jóval nézettebbnek bizonyult, mint a vele szemben nem sokkal 21 óra után kezdődő, Friderikusz Sándor a Story of My Life című, külföldi licenc alapján elindított „öregítős”, maszkos beszélgetős műsora, az Életünk története – sztárpárok jövőutazása, melynek vasárnap este volt a premierje az RTL Klubon.

A internetes portál birtokába került Nielsen Közönségmérés adatok alapján a teljes lakosságban (4+), a kereskedelmi szempontok miatt kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban és a TV2 által előszeretettel kommunikált 18-59-es korcsoportban is kevesebb nézőt vonzott Friderikusz műsora és a Schobert NorbertRubint Réka házaspár az RTL Klubon, mint a TV2 Sztárban sztár című műsora.

Fotó: TV2

Az Életünk története a premieradás kezdete után, 21:20 körül a 18-49-es korcsoportban 4,8 AMR%-t ért el, míg a TV2 műsora ekkor 7,2 AMR%-rel futott, és később sem érkeztek meg további nézők, hogy láthassák, hogyan öregedik meg maszkmesterek segítségével először 20, majd 40 évessé Rubint Rékát és Schobert Norbertet: a műsor nézettsége folyamatosan esett, és bár a TV2 showjának nézőszáma is olvadozott, nem akkorát, mint az RTL Klubidőutazós műsoráé.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.