RETRO RÁDIÓ

Folyamatosan szívatja az utasokat a Wizz Air

Folyamatosan szívatja az utasokat a Wizz Air
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2019. 09. 01. 07:30

Újabb késésekkel borzolja az utasok kedélyeit a Wizzair: a Ciprusról Magyarországra igyekvők vártak órákat étlen-szomjan az indulásra.

Hiába a százmillió forintos fogyasztóvédelmi bírságok, a WizzAir úgy tűnik, nem tanul a leckéből: a héten a Ciprus és Magyarország között közlekedő járatoknál fordultak elő óriási késések. Persze a 3 órás határt, amely felett az Európai Unió 2004-es rendelete szerint kötelesek 250-400 euró kártérítést fizetni, „ügyesen” pont nem lépik át, de általában a közelében járnak...

„Budapestről indultunk Ciprusra, és 16:35 helyett 19:15-kor szállt fel a gép. Egy órát a reptéren várakoztattak minket, a többit a gépen ültük végig. Először fékproblémára hivatkoztak, aztán azt mondták, hogy nem kaptunk felszállási engedélyt, ezután az a hír járta, hogy egy utas rosszul lett, és orvost kellett hívni hozzá” – panaszolta Ágnes. – „A várakozási idő alatt sem italt, sem ételt nem adtak, és amikor jó magyar szokás szerint előkerült a táskából egy kis hazai, a rendőrséggel fenyegettek a stewardessek. Amikor leszálltunk Larnacában, láttuk, hogy egy magyar csapat a mi gépünkre vár: tehát ha Budapesten csúszás van, nem állítanak be egy újabb gépet, hanem késik a larnacai indulás is.”

Fotó: mti

Másik olvasónk Larnacában, késő este járta végig ugyanezt a kálváriát.

„Nem is tudom nyomdaképes szavakkal leírni, mit éreztem, amikor szerdán késő este, másfél órával az indulási idő után még mindig egy csigalépcsőn vártuk, hogy kipakolják és kitakarítsák a gépünket, ami egyébként 10 perce érkezett meg Budapestről” – háborgott dühösen Sz. Béla.

Megkerestük a WizzAir sajtóosztályát, és magyarázatot kértünk a történtekre. Azt mondták: a nyári, kiemelt időszakban előfordulnak kisebb késések, főleg mostanság, amikor emberhiány van a légi-irányításban is.

Folyamatosan bírságolják a Wizz Airt

Csak az idei évben kétszer is megbírságolták a WizzAirt: februárban a Antitrustitalia fogyasztóvédelmi hatóságtól 1 millió eurós bírságot kapott, mivel pénzt kérnek a kézipoggyászok utastérben való elhelyezéséért. Augusztus elején pedig Budapest Főváros Kormányhivatala szabott ki a cégre 300 millió forintot öt fogyasztóvédelmi szabálysértés miatt. Közülük az egyik egy jelentős késés volt: a június 25-i London-Gatwick-Budapest járatán utazók több mint 24 órás késéssel indultak csak el.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.