RETRO RÁDIÓ

Így vernek át a csokimikulással! Mutatjuk a trükköket

Így vernek át a csokimikulással! Mutatjuk a trükköket
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2017. 12. 01. 10:25

Mindjárt itt a Mikulás, a hétvégén a legtöbb családban beszerzik a csomag hozzávalóit. Súlyos pénzeket bukhatunk, ha nem vagyunk elég körültekintõek. Trükköznek a gyártók a mérettel, a minõséggel és a csomagokkal is. Megmutatjuk, hogyan!

Brutális az idei csokimikulás-kínálat, könnyű elveszni a temérdek termék között, s, ha nem vagy elég körültekintő, csúnyán rászedhetnek.

 

1. trükk: a méret

Csillogó, színes csomagolás, megannyi forma, az ember pedig gyakran dönt úgy, inkább a nagyobbat veszi meg a gyereknek, hadd örüljön! Ám a gyártók a mérettel is gyakran trükköznek. Ne a méretet, hanem a súlyt nézzük!

Vessünk csak egy pillantást a fenti „tornasorra”! Különbözőnek tűnnek, pedig valójában mindegyik „csokimiki" ugyanannyit nyom: 100 grammot, vagyis 10 dekát!

S bizony, az is könnyen kiderülhet, hogy a nagyobb mikulás valójában kevesebb csokit tartalmaz, mint a kisebb! A pénteki Ripost napilapban erre is mutatunk példát!

 

2. trükk: csomagban drágább

Megéri otthon bajlódni a mikuláscsomag összeállításával! Íme a bizonyíték: a 60 és 40 grammos tejcsokoládé mikulást, egy szelet Boci Aero csokit és két szem szaloncukrot tartalmazó Boci csomag 929 forintba kerül. Miközben külön vásárolva a két csokimiki 239 és 299, a csokoládé szelet 109 forint, vagyis a sztaniolszatyor és két szem szaloncukor nélkül 647 forint. A 282 forintos különbségből pedig akár még egy tábla csokit is vehetünk.

Még megdöbbentőbb egy másik gyártó mikuláscsomagja: bár jól néz ki, 1899 forintért hét csokigolyót, két csomag cukorbevonatú drazsét és két, külön-külön tíz grammot sem nyomó mini csokimikulást rejt csupán. Részletek és további durva trükkök a pénteki Ripost napilapban! Keresd az újságárusoknál!

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.