tóth gabi
Pékség, magyar és német üzletlánc, kis- és nagykereskedés, de még internetes oldal is elindította az ünnepi szezont.
Idén már október első napjaiban kitört a karácsonyi láz! Már most boldog karácsonyt kíván a Princess pékség a budapesti Örs vezér téren, a CBA-ban karácsonyi bögrén mosolyog a fenyőgirlandba öltözött, rénszarvasos fejdíszt viselő Kasszás Erzsi, míg a ruhát és otthoni kiegészítőket kínáló Kik-üzleteket
műfenyő, jégcsapos ág, karácsonyfadísz és rénszarvasos, hóemberes, angyalkás szobadíszek
lepték el.
Már karácsonyi a kínálat az akciós újságokban
A Metro holnaptól érvényes reklámújságja címlapon kínál külső karácsonyi fénydekorációt, a Lidl most csütörtöktől aktuális katalógusa pedig cserepes cukorsüveg fenyőt és ünnepi sütiformákat, dekoráló készletet ajánl. Az ünnepi időszakokra szállást kínáló akciosajanlatokkaracsony.hu internetes oldal színvilágát és látványelemeit látva nem is kérdés, hogy már tombol a szezon.
Jó-e ez nekünk?
Vajon jó nekünk az ennyire előrehozott karácsonyi készülődés? Sokan bosszankodnak, hogy máris itt a télre készülődés és a karácsony miatti idegeskedés, miközben még az ősz is alig kezdődött el... Nyíri Zoltán marketingszakértő szerint akár hasznos is lehet a most kipakolt karácsonyi kínálat. – Segíthet a későn ébredőknek, hogy idén ne maradjanak le az ajándékok beszerzéséről, a spórolni vágyókkal pedig elhitetheti, hogy az előszezonban olcsóbban juthatnak hozzá az ünnepi portékákhoz – példálózik. Ugyanakkor figyelmeztet: ne higgyük, hogy mindez rólunk szól…
A webáruházak miatt akcióznak most a boltok
– A karácsony szerelmesei lelkesednek, a túl korai ünnepi szezon miatt morgolódók pedig bosszankodnak, hogy itt vagy ott már karácsonyi holmikat láttak. De az egész nem több, mint reklám az adott üzlet számára. A boltok az egyre népszerűbb internetes boltokkal és a november negyedik péntekére eső, egy napra komoly akciókat kínáló Black Friday-jel is kénytelenek felvenni a versenyt. Mindezekkel szemben előnyt jelenthet egy ilyen előretolt kampány – mondja.