RETRO RÁDIÓ

Nincs menekvés: szigorúbban veszik az ötperces szabályt

Nincs menekvés: szigorúbban veszik az ötperces szabályt
PZs
Szerző
PZs
Létrehozva2017. 09. 13. 23:45

Szeptembertõl más világ vár ránk a Call centerekben. Vajon teljesül végre a szabály, elsõ helyre kerül az ügyfél?

Szeptember 1-től szigorúbban veszi a Fogyasztóvédelmi Hatóság az ötperces szabályt!

Mostantól nem kell tehát hosszasan várakozni, hogy végre az ügyintézőhöz kapcsoljanak az ügyfélszolgálaton. A szolgáltatók nagy részének eddig is kötelező volt annak betartása, hogy a körülményekhez képest öt percen belül eljusson az ügyfél a gépi helyett az élő hanghoz, aki segíteni tud a problémája megoldásában.

Az biztos, sok panasz érkezett a Fogyasztóvédelemhez azért, mert még mindig túl sokat várakoztatták az ügyfeleket a Call centerek.

De mégis mi változott akkor az eddigiekhez képest?

Ennek jártunk utána, a csütörtökön Ripost napilapban megtudhatod, mire jutottunk.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.