Létrehozva: 2017.09.13.

Nincs menekvés: szigorúbban veszik az ötperces szabályt

Szeptembertõl más világ vár ránk a Call centerekben. Vajon teljesül végre a szabály, elsõ helyre kerül az ügyfél?

Szeptember 1-től szigorúbban veszi a Fogyasztóvédelmi Hatóság az ötperces szabályt!

Mostantól nem kell tehát hosszasan várakozni, hogy végre az ügyintézőhöz kapcsoljanak az ügyfélszolgálaton. A szolgáltatók nagy részének eddig is kötelező volt annak betartása, hogy a körülményekhez képest öt percen belül eljusson az ügyfél a gépi helyett az élő hanghoz, aki segíteni tud a problémája megoldásában.

Az biztos, sok panasz érkezett a Fogyasztóvédelemhez azért, mert még mindig túl sokat várakoztatták az ügyfeleket a Call centerek.

De mégis mi változott akkor az eddigiekhez képest?

Ennek jártunk utána, a csütörtökön Ripost napilapban megtudhatod, mire jutottunk.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek