tóth gabi
Legalább 45 percet spórolhatunk majd az M44-essel.
Mindezzel az ország egyik „legelhanyagoltabb” megyeszékhelye is elérhető lesz már kiemelt úton. A munka februárban indul, a 62 kilométeres út várhatóan 2019 végére készül el.
Jelentősége azért is óriási, mert a túlzsúfolt 44-es főút helyett használható pályán 110 km/h lesz a sebességhatár. Rengeteg települést ki lehet majd kerülni. Így 45 perccel "közelebb" kerül Budapest – olvasható a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. holnapján.
3 külön szintű csomópont, 49 híd, 4 vadátjáró és 5 ökológiai átjáró épül. A Körös felett a térség építészeti hagyományait megőrizve egy 450 méter hosszú acél ívhíd vezeti majd át az utat. A szakaszon két kisebb híd is épül a Dögös-Kákafoki csatorna és egy háromnyílású a Mezőtúr-Orosháza vasútvonal felett. Cserkeszőlőnél és Kondorosnál egyszerű, Szarvasnál komplex pihenőt alakítanak ki, Kardosnál üzemmérnökségi telepet építenek.
És ha ez még mind nem elég, az új utat virtuálisan már be is járhatjuk! Kattints a videóra!