kulcsár edina
Mindenben olyanok lesznek, mint egy átlagos taxi, mégis bíznak a cserben hagyott közösségi utasokban...
Nem könnyű Magyarországon taxitársaságot csinálni...
Hiába működik már pár napja tesztüzemben a reménybeli Uber-utód, a Taxify, egyáltalán nem biztos, hogy a közeljövőben elindulhatnak!
Ahhoz ugyanis a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) engedélyére is szükségük van. A BKK-nál többszöri megkeresésünkre is csak annyit közöltek: ha a Taxify minden jogszabályt betart, akkor működhet. Azt nem árulták el, megkapja-e az engedélyt.
A Taxify magyarországi képviselete sem volt közlékeny a %RIPOST% azon kérdésére, megvan-e minden hatósági engedélyük.
A cég ígérni biztosan tud, többek közt azt, legálisan működnek majd. Autóik pontosan úgy néznek majd ki, mint egy "rendes" taxi: sárgák lesznek, taxiórával felszerelve. A Taxify sofőrjei formaruhában dolgoznának.
Azzal akarnak kitűnni a többi taxis cég közül, hogy jobb és gyorsabb szolgáltatást nyújtanak.
Ha azokra az utasokra hajtanak, akik eddig Ubert használtak, bejöhet a számításuk. Az Ubernek ugyanis, saját bevallása szerint, 160 ezer ügyfele volt.
Az új taxikat a telefonhívással vagy úgy rendelhetjük majd, mint az uberes autókat: okostelefonnal.
Ha ugyanis nincs meg minden engedélyük, még azelőtt elhasalhat a cég, hogy akár egyetlen métert megtett volna egy Taxify feliratú autó...