Krausz Gábor
Az egykori szépségkirálynő és színésznő ma már profi lakberendezőként tevékenykedik, és bár az új szakmája kiválósága lett, még őt is sikerült becsapnia egy kamu webáruháznak. Kapócs Zsóka 120 ezer forintot bukott.
2015-ben döntött úgy Kapócs Zsóka, hogy elhagyja a színházi világot, és szenvedélyének, a lakberendezésnek szenteli magát. Milánóba költözött, ahol az Istituto Europeo di Design (IED) intézményében tanult lakberendezést. 2016 óta saját márkájával, a Kapocs Art Home-mal dolgozik, amely luxuslakások és házak belső tereinek tervezésére és felújítására specializálódott. A munkái között szerepelnek kisebb költségvetésű, eladásra szánt ingatlanok is, de főként magas színvonalú, egyedi dizájnmegoldásokat kínál ügyfeleinek. De hiába a jól menő üzlet és a profizmus, most ő is belesétált egy internetes csalók által állított csapdába.
Az egykori szépségkirálynő a közösségi oldalain az Instagramon és a TikTokon számolt be arról, hogy kinézett magának egy pár csinos bútordarabot egy általa teljesen megbízhatónak számító internetes áruházból, de a fizetés után nagyot kellett csalódnia...
Soha ne rendelj, a loveflora.shop-ról, átverés! Szembe jött velem egy hirdetés az Instagramon, ez a shop hirdette a termékeit. Zara Home-os cuccok voltak, és ez egy kicsit furcsa volt, hogy miért nem a Zara árulja, de megnéztem a weboldalt és egy nagyon kulturált webshop tűnt fel, egy másodpercig nem gondoltam, hogy átverés. Ráadásul az Instán is reklámozták, még az üzletben készült videókat is bevágták, nagyon jó leárazások voltak
– meséli az oldalán Kapócs Zsóka.
Vettem törülközőket, kempingszéket, két fotelt. 120 ezer forintot fizettem. A fizetés után viszont nem kaptam semmit. Egy árva e-mailt sem. Vártam egy pár napot, gondoltam, majd biztos jön egy sms a szállításról, vagy valami, de annyira nem idegeskedtem. Eltelt egy hét, gondoltam most már megkeresem őket, írok nekik, de semmilyen válasz nem érkezett
– mondta.
Kapócs Zsóka ekkor már sejtette, hogy valami nagyon nem stimmel ezzel a dologgal.
Amikor levonták az összeget a kártyámról, akkor a tranzakcióhoz tartozott egy telefonszám, gondoltam felhívom azt. Egy angol muksi jelentkezett, aki elmondta, hogy ő mérnök és ez egy átverés, mert már Belgiumból is hívta valaki... keressem a bankomat, hátha ők tudnak segíteni. Most itt tartunk, felhívtam az apple pay-t, akik azt mondták, hogy ők csak átfuttatják a rendszeren a pénzt, nem tudnak segíteni. Aztán felhívtam a bankot, akik azt mondták, hogy az a helyzet, hogy ha apple pay-jel fizettem, akkor a kártya adataim is kimentek, tehát új kártyát kell igényelni. Majd most a bank eldönti, hogy kártalanítanak-e. Sajnos ez a világ az átverésekről szól...