tóth gabi
A rapper minden egyes mozzanatában az exe iránti csalódottsága érződik. Viszont T. Danny közönsége nehezményezi, hogy minden erről szól.
T. Danny, azaz civil nevén Telegdy Dániel szakításától hangos a média hónapok óta. A sikeres zenész kommunikációjának rendszeres eleme, hogy zenéiben és elrejtett elemekben emlékezteti exét, Kecskés Enikőt arra, hogy bizony miatta van abban a rosszfiús korszakában, amit folyton emleget új dalaiban. A netezők szerint Dani egyik új kampánya már kicsit több a soknál.
T. Danny és Kecskés Enikő heves szakítása még a mai napig aktuális téma, ugyanis időről időre kerülnek a felszínre utalások, vagy üzenetek mindkét féltől. A rapper azóta különösen sokat kommunikál szívfájdalmáról, ami a közönség visszajelzései szerint néha már kicsit sok. Sőt egyesek a zenész legutóbbi promóciós kampányát, ami egy energiaital gyártó céggel készült, már egyenesen soknak tartják.
Sokszor beszédtéma a rapper szerelmi bánata a közönség köreiben, így a legutóbbi kampánya is nagy tűzet szított. Az energiaital új csomagolásán a zenész arcképe kapott helyet és utóbbi időszakban mottójává vált zeneszövege, a „No woman, no cry”, ami annyit tesz magyarul, hogy nincs nő, nincs sírás. Ezt erősen bírálja a közönség:
„Srácok szerintem mindenki megérti a szerelmi bánat vonatot… De ez már egy kicsit túlzás” – írja egy kommentelő, míg mások a helyzetet nem tudják hova tenni.
„Azért az milyen kínos már közszereplőként, ha egy céges együttműködést is arra akar felhúzni a megrendelő, hogy vergődsz az exed miatt. Elképzelem a beszélgetését a marketing osztályon...” – írja a reddites beszélgetés alatt egy hozzászóló, míg mások a rapper hűségét kérdőjelezik meg.
Már az összes létező energiaitalnak volt a reklámarca
– szögezte le egy ismeretlen kommentelő.