kulcsár edina
A jelek szerint elképzelhető, hogy Kulcsár Edina és G.w.M nem gyárt több reality-t. De egyesek szerint csak félreértésről lehet szó.
1790 Forint nem nagy összeg azért, hogy bepillanthassunk egy híresség mindennapjaiba. Legalábbis ezt gondolta az egykori szépségirálynő és kedvese, akik még novemberben indították el azt a fizetős csatornát, ahová magánéletük részleteit töltötték fel videók formájában. Egyébként az első részt még egészen sokan követték, bár a 889 előfizető is csak másfél millió forint bevételt generált, ami tulajdonképpen kevés egy menő Gucci szettre, így nem mondhatnánk, hogy a páros bankot robbantott. Persze zsebpénznek nem rossz egy ilyen plusz bevétel.
A nagy ötlet megvalósítása sok vitát generált a nézők és az internetezők körében, és hamar a reality iránt mutatott kezdeti érdeklődés. Egy hónappal a start után már csak az eredeti előfizetők negyede maradt hűséges a párhoz. Ekkor még készítettek tartalmakat, de a következő mélyrepülés már betette a kaput. Kulcsár Edina kutyasétáltatós performansza gyakorlatilag bele is állította a földbe a családi bizniszt. Erről egy kommentelő így emlékezett meg:
Úgy érzem, én a 2. évadot ki fogom hagyni.
„Az elsőt is csak áttekergetve néztem meg. De ezen hiába tekertem, csak kutyát sétáltattak. Nekem az egész csapatból az a Swen tűnt értelmesnek” - utalt az ebre egy csalódott előfizető.
De említhetnénk azokat az eseteket is, amikor a hajnali órákban indultak útnak a kislányukkal, vagy amikor a rapper szerinte humoros módon szólt be a feleségének. A folyamatos negatív visszhang, valamint a csökkenő előfizetőszám miatt komoly döntést hozhatott a Varga házaspár. Az interneten terjedni kezdett egy képernyőfotó, amin az látszik, hogy az előfizetői csatorna befejeződött, vagyis nem lesz több rész a Vargáékból. A kommentek alapján sokan nem lepődtek meg ezen, de akadnak olyanok, akik szerint félreértés az egész. Szerintük a Kulcsár-G.w.M páros csak a kibeszélő csatornán húzta le a rolót, nem pedig a relity-nél. Szóval egyelőre nem tudni, hogy mi a pontos helyzet, és hogy a 138 főre zsugorodott előfizetői bázis kap-e még tartalmat.