kulcsár edina
Az egykori szépségkirálynő szerette volna megosztani az örömét. Rosszul sült el a dolog.
Hatalmas botrány kerekedett abból, hogy Kulcsár Edina megmutatta azt a luxusbabakocsit, melyet G.w.M-mel a születendő kislányuknak választottak. A babaholmi közel félmilliót kóstál, ennek láttán a követőik két táborra szakadtak: voltak, akik szerint túlzásba estek és Edinának teljesen megváltozott az ízlése új férje oldalán, míg mások dicsérő és biztató szavakkal halmozták el a kismamát.
Mindenből a legdrágábbat. Mintha az olcsóbb nem tudná ugyanazt, de hát Ő Kulcsár Edina…
– írta egy hozzászóló, melyre a kismama azt válaszolta, a pici legtöbb ruháját egy mindenki által elérhető üzletláncnál vásárolta. Volt olyan kommentelő is, aki szóvá tette, hogy feltüntette a fizetett partneri együttműködést.
G.w.M előszeretettel visel olyan világmárkák által forgalmazott darabokat, melyek több százezer forintba kerülnek, így az sem kizárt, hogy a jövőben a kislányát is meglepi majd egy-két ilyen darabbal. Hogy milyen következményekkel járhat, amikor egy szülő a külvilág felé a gyermekén keresztül akarva-akaratlanul is azt üzeni, jómódban él, arról a Borsnak nyilatkozott Drelyó Ágnes pszichológus.
Most egy elképzelt helyzetről beszélünk: a szülő részéről ez nem tudatos, de a gyereket elkezdi használni a saját céljainak elérése érdekében. A kicsi akár mint egy reklámhordozó felület jelenhet meg, akire rá lehet akasztani bármit, amit a helyzet megkíván és a gyermek azt fogja megélni, hogy használva lesz
– mondta a szakember általánosságban és hozzátette, az anyagi javak prezentálása a környezet felé olyan reakciókat válthat ki, melyek miatt a gyermekben önértékelési zavarok is kialakulhatnak.
A környezet nem a külsőségekre lesz dühös, hanem arra a tudattalan üzenetre, amit a gyerek akarva akaratlanul a társai felé közvetít. Az anyagiak ruházaton keresztüli prezentálása olyan üzenetet is hordoz, hogy: 'Én jobb vagyok nálatok, többet érek, mint ti'
– vélekedik a pszichológus, aki kihangsúlyozta, nincs semmi gond azzal, ha valaki a gyermekének márkás ruhákat vásárol, ameddig ennek célja nem a kérkedés vagy az adott márka reklámozása és a gyermek is képes a helyén kezelni ezt.