RETRO RÁDIÓ

Kulcsár Edina luxusbabakocsija láttán kiakadtak a követők

DrCell
Szerző
DrCell
Létrehozva2023. 05. 10. 16:30
Frissítve2023. 05. 10. 17:24

Az egykori szépségkirálynő szerette volna megosztani az örömét. Rosszul sült el a dolog.

Hatalmas botrány kerekedett abból, hogy Kulcsár Edina megmutatta azt a luxusbabakocsit, melyet G.w.M-mel a születendő kislányuknak választottak. A babaholmi közel félmilliót kóstál, ennek láttán a követőik két táborra szakadtak: voltak, akik szerint túlzásba estek és Edinának teljesen megváltozott az ízlése új férje oldalán, míg mások dicsérő és biztató szavakkal halmozták el a kismamát.

20220421 BudapestTejmadár megnyitó fotó: Szabolcs László (SZL)Ripost képen: Kulcsár Edina és G. w. M
Edina és G.w.M a lehető legjobbat szeretné a születendő kislánynak (Fotó: Szabolcs László)

Mindenből a legdrágábbat. Mintha az olcsóbb nem tudná ugyanazt, de hát Ő Kulcsár Edina…

– írta egy hozzászóló, melyre a kismama azt válaszolta, a pici legtöbb ruháját egy mindenki által elérhető üzletláncnál vásárolta. Volt olyan kommentelő is, aki szóvá tette, hogy feltüntette a fizetett partneri együttműködést.

 

Veszélyt jelenhet a gyerekekre?

G.w.M előszeretettel visel olyan világmárkák által forgalmazott darabokat, melyek több százezer forintba kerülnek, így az sem kizárt, hogy a jövőben a kislányát is meglepi majd egy-két ilyen darabbal. Hogy milyen következményekkel járhat, amikor egy szülő a külvilág felé a gyermekén keresztül akarva-akaratlanul is azt üzeni, jómódban él, arról a Borsnak nyilatkozott Drelyó Ágnes pszichológus.

Most egy elképzelt helyzetről beszélünk: a szülő részéről ez nem tudatos, de a gyereket elkezdi használni a saját céljainak elérése érdekében. A kicsi akár mint egy reklámhordozó felület jelenhet meg, akire rá lehet akasztani bármit, amit a helyzet megkíván és a gyermek azt fogja megélni, hogy használva lesz

– mondta a szakember általánosságban és hozzátette, az anyagi javak prezentálása a környezet felé olyan reakciókat válthat ki, melyek miatt a gyermekben önértékelési zavarok is kialakulhatnak.

A környezet nem a külsőségekre lesz dühös, hanem arra a tudattalan üzenetre, amit a gyerek akarva akaratlanul a társai felé közvetít. Az anyagiak ruházaton keresztüli prezentálása olyan üzenetet is hordoz, hogy: 'Én jobb vagyok nálatok, többet érek, mint ti'

– vélekedik a pszichológus, aki kihangsúlyozta, nincs semmi gond azzal, ha valaki a gyermekének márkás ruhákat vásárol, ameddig ennek célja nem a kérkedés vagy az adott márka reklámozása és a gyermek is képes a helyén kezelni ezt. 


 

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.