Menczer Tamás: Az emberek azt várják a vezetőiktől, hogy védjék meg őket!

POLITIK
Létrehozva: 2016.11.12.

De miért, Ábel? Itt a magyarázat az idegesítő gyógyszerreklámra

Hemzseg az internet az elmúlt napokban feltûnt köptetõ paródiáitól, az emberek nagy része falra mászik a reklámtól. A szakértõ szerint ez egy nagyon jó marketinghúzás eredménye.

Szerző Brenner Balázs

Napok óta háborog rengeteg tévénéző egy nemrég feltűnt gyógyszerreklámon. A sokak szerint idegesítő képsorokat felkapta a mémgyár is, sorra születnek a jobbnál jobb kifigurázások Ábelről és a kibírhatatlan mondatáról.

De miért?

- teszi fel a kérdést többször is a kisfiú, amire édesanyja röviden elmagyarázza, hogy miért hatásos az említett köptető.

 

De miért, Ábel?

A marketingszakmában jártas szakértő szerint egyáltalán nem véletlen, hogy ilyen reklámot készítettek a gyógyszernek, ezzel ugyanis elérték, hogy mindenki erről beszéljen.

Emlékezzünk ugyanezen cég korábbi orrspray-reklámjára, amiben egy kislány nóziszippantót kiabál a náthás édesapjának. A villamoson, egy sör mellett is előkerült ez a kifejezés poén-szinten

- elevenítette fel a 2015-ös reklámot Kemenes Andrea, aki a %RIPOST%-nak elárulta: így még azok is rákeresnek a videómegosztókon, akik alapvetően nem is néznek tévét.

Az alkotók mindig igyekeznek kihasználni a pszichológia kínálta lehetőségeket arra, hogy

a márka nevét és ismertségét néha akár "mindenáron" a leendő vásárlók tudatába ültessék.

Emberek milliói tudják, mitől él tovább a mosógép, ehhez pedig egy kissé gyermeteg dallam is elég volt. Mostanában kicsit több kell, hogy az ingerküszöböt átüsse valamilyen termék, például hogy mémeket gyártsanak belőle, és elinduljon az organikus megosztása

- fogalmazott a szakember, aki szerint fontos, hogy könnyen megjegyezzenek egy terméket és annak a reklámja beivódjon az emberekbe.

Ebben a szellemben bátran tanácsolhatom, hogy érdemes más szemmel nézni ezeket a hirdetményeket

- javasolta Kemenes Andrea.

 

Fellázadtak a tévénézők

Annyira felbosszantotta az embereket a köptető reklámja, hogy már egy eseményt is szerveztek Ábel "rituális kivégzésére" a Parlament elé, de szerencsére sokan ezt már túlzásnak tartják.

Aki ezt kitalálta, az valószínűleg elmebeteg... Szerencsétlen gyerek nem tehet róla, mégis egy egész ország utálja

- reagált a november 26-ára szervezett (nyilvánvalóan nem valós) esemény hírére egy édesanya.

Vajon a %RIPOST% olvasói mit gondolnak Ábelről?

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek