RETRO RÁDIÓ

De miért, Ábel? Itt a magyarázat az idegesítő gyógyszerreklámra

De miért, Ábel? Itt a magyarázat az idegesítő gyógyszerreklámra
Brenner Balázs
Szerző
Brenner Balázs
Létrehozva2016. 11. 12. 09:15

Hemzseg az internet az elmúlt napokban feltûnt köptetõ paródiáitól, az emberek nagy része falra mászik a reklámtól. A szakértõ szerint ez egy nagyon jó marketinghúzás eredménye.

Napok óta háborog rengeteg tévénéző egy nemrég feltűnt gyógyszerreklámon. A sokak szerint idegesítő képsorokat felkapta a mémgyár is, sorra születnek a jobbnál jobb kifigurázások Ábelről és a kibírhatatlan mondatáról.

De miért?

- teszi fel a kérdést többször is a kisfiú, amire édesanyja röviden elmagyarázza, hogy miért hatásos az említett köptető.

 

De miért, Ábel?

A marketingszakmában jártas szakértő szerint egyáltalán nem véletlen, hogy ilyen reklámot készítettek a gyógyszernek, ezzel ugyanis elérték, hogy mindenki erről beszéljen.

Emlékezzünk ugyanezen cég korábbi orrspray-reklámjára, amiben egy kislány nóziszippantót kiabál a náthás édesapjának. A villamoson, egy sör mellett is előkerült ez a kifejezés poén-szinten

- elevenítette fel a 2015-ös reklámot Kemenes Andrea, aki a %RIPOST%-nak elárulta: így még azok is rákeresnek a videómegosztókon, akik alapvetően nem is néznek tévét.

Az alkotók mindig igyekeznek kihasználni a pszichológia kínálta lehetőségeket arra, hogy

a márka nevét és ismertségét néha akár "mindenáron" a leendő vásárlók tudatába ültessék.

Emberek milliói tudják, mitől él tovább a mosógép, ehhez pedig egy kissé gyermeteg dallam is elég volt. Mostanában kicsit több kell, hogy az ingerküszöböt átüsse valamilyen termék, például hogy mémeket gyártsanak belőle, és elinduljon az organikus megosztása

- fogalmazott a szakember, aki szerint fontos, hogy könnyen megjegyezzenek egy terméket és annak a reklámja beivódjon az emberekbe.

Ebben a szellemben bátran tanácsolhatom, hogy érdemes más szemmel nézni ezeket a hirdetményeket

- javasolta Kemenes Andrea.

 

Fellázadtak a tévénézők

Annyira felbosszantotta az embereket a köptető reklámja, hogy már egy eseményt is szerveztek Ábel "rituális kivégzésére" a Parlament elé, de szerencsére sokan ezt már túlzásnak tartják.

Aki ezt kitalálta, az valószínűleg elmebeteg... Szerencsétlen gyerek nem tehet róla, mégis egy egész ország utálja

- reagált a november 26-ára szervezett (nyilvánvalóan nem valós) esemény hírére egy édesanya.

Vajon a %RIPOST% olvasói mit gondolnak Ábelről?

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.