tóth gabi
A kezdetekhez képest egyre kevesebben kíváncsiak Kulcsár Edina és G.w.M realityjére. Úgy tűnik, Kulcsár Edina megtalálta a módját, mivel tornázhatják fel újból a feléjük irányuló érdeklődést.
Tavaly novemberben Kulcsár Edina Instagram-oldalán osztotta meg követőivel, hogy férjével fizetős valóságshow-t indítanak. A feliratkozók, helyesebben mindazok, akik ezért hajlandóak a pénztárcájukba nyúlni, családjuk mindennapjait követhetik nyomon. A háromgyermekes édesanya azt is elárulta, nagyjából kétezer forintba kerül havonta a legális „kukkolás”, az összegért cserébe rendszeres tartalmat biztosítanak majd csatornájukon.
Jelen pillanatra azonban úgy tűnik, a nagy ötlet megvalósítása – azon túl, hogy rengeteg vitát generált a nézők és az internetezők körében – egyre kevesebb érdeklődést mutat. Mint egy vállalkozásban, ez esetben is felül kell bírálni, hogyan lehet feltornázni az előfizetők számát, miként lehet a családi bizniszből kihozni a legtöbbet, ami jelenleg komoly hanyatlásnak indult. Így tettek ők is.
Úgy tűnik, a házaspár megoldást talált erre. Legalábbis az internetezők szerint. Ugyanis a Redditen szinte egybehangzóak a vélemények, sokan gondolják úgy, a sikerért a legmesszebbre is képesek voltak elmenni, és közös kislányukat, Amarát használják ütőkártyának. Azt szokták mondani, a kutyás és a gyerekes fotókkal minden el lehet érni. Mivel az érdeklődés összességében csökkent a házaspár közösségi oldalai tekintetében, hamarosan kiderül, vajon az ő esetükben is hatást érnek-e el követőik körében.
Edina sokáig nem, vagy csak nagyon ritkán mutatott fotót legkisebb gyermekéről, most azonban megszaporodtak az ilyen jellegű posztok, ami jó okot ad a feltételezésre. Mindenesetre az biztos, Amara egy tündéri kislány, így akár meg is mentheti szülei projektjét.
„Na, bedobta a cukigyerek Jokert! Működik a forgatókönyv. Remélem, azóta mindenki ott szívecskelájkozik” – fejtette ki valaki a véleményét.
„Amikor túl sok a negatív komment, kritika, túl kevés a lájk, akkor ki kell tenni egy képet a kicsi gyerekről. Így áll helyre az egyensúly. És működik. Tökéletes példája annak, hogyan használja a gyereket marketing célokra. Ennek a képnek más célja nincs” – fogalmazta meg gondolatait valaki.
„Nem csak az ilyen kamu, ömlengős posztok formájában kéne szeretni azt a szerencsétlen gyereket (egyáltalán nem kéne posztolni sem), hanem foglalkozni vele, ápolni, stabil, egészséges, biztonságos környezetet biztosítani neki, nevelni, foglalkozni vele” – írja egy internetező.