RETRO RÁDIÓ

Újabb világsztár Nanushkában! – fotó

Újabb világsztár Nanushkában! – fotó
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2020. 11. 23. 15:10

A világhírű testvérpár közös fotókon mutatta meg, milyen jól állnak nekik is a magyar tervező darabjai.

Kate Hudson és testvére, Oliver Hudson is csatlakozott a Nanushka-rajongók köréhez. A világhírű testvérpár közös fotókon mutatták meg, milyen jól áll nekik is a magyar tervező darabjai.

Tizenkét milliós Instagramm oldalán mutatta meg Kate Hudson, hogy bomba formában van. A háromgyerekes amerikai színésznő azonban most nem egyedül, hanem szintén ismert testvérével, Oliverrel állt a kamerák elé. A fotók különlegessége, hogy a testvérpár a magyar divatmárka, Nanushka darabjait választotta a fotózásra. A rendkívül jó hangulatú, vidám képeken Kate egy kígyómintás jacquard nadrágot viseli hozzáillő felsővel, míg testvére a 2020-as Fall-Winter kollekciójából választott olyan ruhadarabokat, melyek újrahasznosított anyagot tartalmaznak.

Nem ez az első eset, hogy világsztárok a Nanushka márka mellett teszik le a voksukat, korábban például már Emma Watson vagy Jennifer Lawrence is a magyar tervező ruháit választották egy-egy fotózásnál.

Sándor Szandra 2005-ben alapította meg a Nanushka márkát, ami gyerekkori becenevét viseli, 2006-ban elnyerte a ‘Az év fiatal tervezője’ Díjat a Fashion Awards Hungary keretei közt. 2011- ben nyílt meg az első budapesti Nanushka pop-up üzlet. Kollekcióit több mint 40 országban forgalmazzák világszerte, online értékesítése pedig több mint száz országban érhető el.

Negyedik alkalommal tette közzé a Financial Times a leggyorsabban fejlődő európai vállalatok ezres listáját, melyen a magyar alapítású és tulajdonú nemzetközi divatmárka a 406. helyet foglalja el.

A Financial Times ezres listája egyértelműen arra világít rá, hogy a leginnovatívabb vállalatok azok, amelyek a leggyorsabb fejlődésre képesek. A lista felsorolja azokat az európai vállalatokat, amelyek a legmagasabb bevételnövekedési rátát érték el a 2015 és 2018 közötti időszakban – írta az Origo.

A GB & Partners Tőkealap-kezelő egyik portfóliótársasága, a Nanushka 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele – melynek 96 százaléka exportból származik – pedig 228 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.

„Hatalmas elismerés ez nemcsak a Nanushka, de a GB & Partners számára is. Visszaigazolódik a munkánk, az Alapkezelő és a társtulajdonosok, valamint a management által befektetett rengeteg energia és erőfeszítés. Hatalmas lehetőséget láttunk a Nanushkában, ezért az általunk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. Azt hiszem, ma már bátran kijelenthetjük, hogy ez egy jó döntés volt – mondta Gubicza Ágoston a GB & Partners Tőkealap-kezelő többségi részvényese.

Akár a top 100 európai vállalat közé is bekerülhet

A Nanushka 2016-ot még 335 millió forintos árbevétellel zárta, 2019-ben ez az összeg már a 7 milliárdot is megközelítette (6,7 Mrd Ft volt), a viszonteladók száma pedig ebben az időszakban 60-ról 200-ra növekedett. A cég 2018 májusa óta nyereségesen működik, a 2019-es év pedig minden várakozást felülmúlt. 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele pedig 228 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.

A cég árbevételének 96 százaléka származik exportból, 4 százalékot a budapesti üzlet eladásai hoznak. A Nanushka mögött rendkívül mozgalmas év áll, hiszen a tavalyi az évben jött ki első férfi kollekciójával, továbbá októberben első magyar márkaként New York legdivatosabb részén nyitott üzletet, míg a 2020-as tavaszi-nyári női kollekció Párizsban aratott óriási sikert, és a divatbloggerek, valamint a világsztárok mellett a legnagyobb luxusáruházak képviselői is elismerően beszélnek a brandről.

Október 21-én a Nanushka megnyitotta kapuit a biatorbágyi Premier Outletben. A márka így lehetőséget teremt arra, hogy Magyarországon is minél többen hozzáférhessenek a hazai luxusmárka egyedi termékeihez. A Nanushka a nemzetközi sajtó- és szakvélemények szerint is a világ egyik leggyorsabban fejlődő divatipari vállalkozása.

A GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. befektetési stratégiájával szárnyaló Nanushka az elmúlt években az egyik legdinamikusabban fejlődő márkává vált. Kollekcióikat viszonteladókon keresztül 40 országban forgalmazzák, online értékesítéssel pedig több mint 100 országban van jelen a Sándor Szandra által megálmodott brand. Jelenleg Budapesten és New Yorkban van Nanushka üzlet, de a London központjában elhelyezkedő új, sok meglepetést tartogató Flagship Store is hamarosan elérhető lesz a nagyközönség számára. Ám addig sem maradunk Nanushka nélkül! Az október 21-én megnyíló biatorbágyi Premier Outletnek köszönhetően még egyszerűbben juthatunk különleges, egyedi tervezésű Nanushka ruhákhoz, kiegészítőkhöz, ráadásul a kiskereskedelmi ár 50-70%-áért lehet elérni a 2019-es őszi-téli kollekció, valamint a 2020-as tavaszi-nyári kollekció ikonikus darabjait. Az üzletben nemcsak a közelmúlt kollekcióinak darabjai érhetőek el, hanem olyan egyedi mintadarabok is, amelyek kereskedelmi forgalomban korábban sosem voltak elérhetőek, így igazi kincsekre lehet bukkanni. A Biatorbágyra betérő vásárlók az Outlet Center frekventált részén fekvő boltban ugyanazt a vásárlói élményt kapják meg, mintha a belvárosi Flagship Store-t, vagy a New York-i üzletet keresték volna fel.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.