kulcsár edina
A világhírű testvérpár közös fotókon mutatta meg, milyen jól állnak nekik is a magyar tervező darabjai.
Kate Hudson és testvére, Oliver Hudson is csatlakozott a Nanushka-rajongók köréhez. A világhírű testvérpár közös fotókon mutatták meg, milyen jól áll nekik is a magyar tervező darabjai.
Tizenkét milliós Instagramm oldalán mutatta meg Kate Hudson, hogy bomba formában van. A háromgyerekes amerikai színésznő azonban most nem egyedül, hanem szintén ismert testvérével, Oliverrel állt a kamerák elé. A fotók különlegessége, hogy a testvérpár a magyar divatmárka, Nanushka darabjait választotta a fotózásra. A rendkívül jó hangulatú, vidám képeken Kate egy kígyómintás jacquard nadrágot viseli hozzáillő felsővel, míg testvére a 2020-as Fall-Winter kollekciójából választott olyan ruhadarabokat, melyek újrahasznosított anyagot tartalmaznak.
Nem ez az első eset, hogy világsztárok a Nanushka márka mellett teszik le a voksukat, korábban például már Emma Watson vagy Jennifer Lawrence is a magyar tervező ruháit választották egy-egy fotózásnál.
Sándor Szandra 2005-ben alapította meg a Nanushka márkát, ami gyerekkori becenevét viseli, 2006-ban elnyerte a ‘Az év fiatal tervezője’ Díjat a Fashion Awards Hungary keretei közt. 2011- ben nyílt meg az első budapesti Nanushka pop-up üzlet. Kollekcióit több mint 40 országban forgalmazzák világszerte, online értékesítése pedig több mint száz országban érhető el.
Negyedik alkalommal tette közzé a Financial Times a leggyorsabban fejlődő európai vállalatok ezres listáját, melyen a magyar alapítású és tulajdonú nemzetközi divatmárka a 406. helyet foglalja el.
A Financial Times ezres listája egyértelműen arra világít rá, hogy a leginnovatívabb vállalatok azok, amelyek a leggyorsabb fejlődésre képesek. A lista felsorolja azokat az európai vállalatokat, amelyek a legmagasabb bevételnövekedési rátát érték el a 2015 és 2018 közötti időszakban – írta az Origo.
A GB & Partners Tőkealap-kezelő egyik portfóliótársasága, a Nanushka 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele – melynek 96 százaléka exportból származik – pedig 228 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.
„Hatalmas elismerés ez nemcsak a Nanushka, de a GB & Partners számára is. Visszaigazolódik a munkánk, az Alapkezelő és a társtulajdonosok, valamint a management által befektetett rengeteg energia és erőfeszítés. Hatalmas lehetőséget láttunk a Nanushkában, ezért az általunk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. Azt hiszem, ma már bátran kijelenthetjük, hogy ez egy jó döntés volt – mondta Gubicza Ágoston a GB & Partners Tőkealap-kezelő többségi részvényese.
A Nanushka 2016-ot még 335 millió forintos árbevétellel zárta, 2019-ben ez az összeg már a 7 milliárdot is megközelítette (6,7 Mrd Ft volt), a viszonteladók száma pedig ebben az időszakban 60-ról 200-ra növekedett. A cég 2018 májusa óta nyereségesen működik, a 2019-es év pedig minden várakozást felülmúlt. 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele pedig 228 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.
A cég árbevételének 96 százaléka származik exportból, 4 százalékot a budapesti üzlet eladásai hoznak. A Nanushka mögött rendkívül mozgalmas év áll, hiszen a tavalyi az évben jött ki első férfi kollekciójával, továbbá októberben első magyar márkaként New York legdivatosabb részén nyitott üzletet, míg a 2020-as tavaszi-nyári női kollekció Párizsban aratott óriási sikert, és a divatbloggerek, valamint a világsztárok mellett a legnagyobb luxusáruházak képviselői is elismerően beszélnek a brandről.