EZO

Nagy fogyi-horoszkóp: Így olvadnak le rólad csillagjegyed szerint a kilók

A csillagok útmutatást adnak arról, hogy az egyes jegyek számára mely diétás módszerek bizonyulnak a leghatásosabbnak a zsírpárnák ellen. Most sokkal könnyebb lesz a diéta, mint valaha volt!
címkék:
  • Szerző: F. E.

Lehet, hogy eddig nem a legmegfelelőbb módszert választottad a fogyásra, a horoszkópodból viszont kiderül,hogy melyik fogyókúra a legideálisabb számodra. Sosincs késő a formába hozni magad!

KOS (március 21. – április 19.)

A Kos felpörgetett életet él, amiben az evés nem igazán kap fontos szerepet. Általában csak nagyon ritkán van szüksége diétára, legtöbbször az is maximalizmusának köszönhető. Szeret gyorsan enni, olykor falásrohamok is rátörnek. És ilyenkor nem válogat: túl zsíros és szénhidrátban dús ételeket egyaránt elpusztít.

A gyorséttermi ételeket mellőznie kell, ha tényleg fogyásra szánta el magát. Ami javasolt: jól átsült húsok, pl a pulyka, a hal vagy a bárány erős fűszerezéssel. A salátához jöhet hagyma és a kapor is, segítenek felpörgetni  fogyást.

BIKA (április 20. – május 20.)

Személyiségét a Vénusz uralja, szereti a szépet, a komfortot, a kényelmet. A Bika a csillagjegyek közül a legnagyobb ínyenc. Szereti a finom, különleges falatokat, és úgy általában enni, inni, ezért fogyókúrája rendszerint már a diéta összeállításánál elbukik. Olyan diétát válasszon, amelyben ízletes falatok és édességek is szerepelnek. A Bikának ugyanis muszáj édességgel kényeztetnie magukat!

A legjobb, ha felező diétát tart, azaz mindent eszik, amit eddig, de csak feleannyit, mint máskor. Chips helyett almachipset vagy sárgarépát rágcsáljon! A három főétkezés között ugyanis csak zöldséget és gyümölcsöt, valamint naponta egy kocka keserű csokit szabad fogyasztania. Ha ezt az étrendet be tudja tartani, könnyebben fogy majd.

IKREK (május 21. – június 20.)

A levegős jegyű Ikrek mivel kettős jegy, gyakran esik egyik végletből a másikba. Ez az étkezésében is tetten érhető. Bizonyos időszakokban habzsol, máskor hetekig csak csipeget. Pont emiatt hízik el: képtelen komolyan venni a korlátokat, mindig ki kell tapasztalnia, meddig mehet el valójában.

Az Ikrek fogyókúrájának a lényege: ne legyenek korlátok! Első körben száműzni kell az érthetetlen előírásokat az elterjedt diétákból, az Ikreknek ugyanis az észérvek is fontosak. Tehát a diétaszabály: mindent szabad, ami nem tilos. Ami pedig tilos: fehér kenyér, köret a húsokhoz és tészta!

Lapozz a folytatáshoz!


RÁK (június 21. – július 22.)

A legtöbb Rákra az igazán nagy veszélyt saját főztje jelenti, ugyanis e jegy szülöttje igencsak házias - sajnos szereti a hasát is. Minden stressz, bánat, öröm azonnal a gyomrára megy: ha stresszes, ideges vagy szomorú, hajlamos bánatát evésbe fojtani, míg ha boldog, vagy szerelmes, alig csipeget. A legjobb a fogyókúra számára tehát a szerelem és a boldogság!

Aki éppen nem szerelmes, sőt kifejezetten stresszes, jól teszi, ha rendszeres evéssel küzd meg a fogyókúrával. Egyen többször is naponta, és tarkítsa egészséges nasival az étrendet. A reggeli pedig legyen bőséges! Ebédre halat vagy húst válasszon zöldségkörettel, vacsorára pedig csak egy könnyű salátát.

OROSZLÁN (július 23. – augusztus 22.)

Az Oroszlán szereti a bőséges adagokat és a laktató ételeket, mindez ha még fényűzéssel is párosul, akkor lesz csak igazán boldog és kiegyensúlyozott.  Örömmel megy elegáns étterembe, de azt sem veti meg, ha egy jobb gyorsétterembe ülhet be, a lényeg, hogy ne neki kelljen főznie. Gyakran eszik húsos, zsíros falatokat, ezért egy idő után komoly súlyproblémákkal küszködhet.

Diétája lényege nem más, minthogy naponta csak háromszor ehet. Az ételek közül mindaz megengedett, amit egyébként is enne, egyetlenegy kikötés van csak: mindenből pontosan feleakkora adagot szabad ennie, mint eddig! Fontos továbbá, hogy rengeteg vizet igyon. Minden étkezést kezdjen egy nagy pohár vízzel: ez segít kitölteni a gyomrot, így kevesebb étellel is jól lehet lakni.

SZÛZ (augusztus 23. – szeptember 22.)

A Szűz pontosan tisztában van a legújabb táplálkozási trendekkel, a vitaminok, rosttabletták és egyéb egészséges táplálékkiegészítők nélkül elképzelhetetlen az élete. Általában a hagyományos ízeket, a gyerekkorában megszokott ételeket kedveli. Ami miatt mégis ráragadhatnak a kilók, az nem más, mint a stressz.

A Szüzek ideális diétája legalább napi öt-hat étkezést tartalmaz. A bőséges reggelit pár órával később kövesse egy joghurtból és zabkekszből álló tízórai. Ebédre csak fél adagot egyen! Délután legalább egy, de inkább két nassolást is be kell iktatni az étrendbe. Néhány szem olajbogyó vagy egy kis sajtot, esetleg zöldséget vagy gyümölcsöt.  Vacsorára a sült vagy főtt zöldségek a legideálisabb számára.

Lapozz a folytatáshoz!


MÉRLEG (szeptember 23. – október 21.)

A Mérleg sem a fogyókúra megszállott híveként ismert: nehezen veszi rá magát a diétára és csak minőségi, valóban finom ételeket eszik, de azt is csak akkor, ha a tálalás is szépre sikeredett.

Könnyű fogyókúrás menü bármikor jöhet, érdemes hozzá beszerezni egy-egy ázsiai, olasz és mexikói szakácskönyvet! A diéta alatt a rizs és a burgonya engedélyezett, a fehér lisztről és a cukorról viszont le kell mondani. A bőséges reggelit egy salátaebéd kövesse, vacsorára pedig varázsoljon valamit az új szakácskönyveiből. A Mérlegnek napközben, délelőtt és délután is szüksége van egy kis nassolásra, amikor zöldségeket és gyümölcsöket ehet.

SKORPIÓ (október 22. – november 21.)

Senki sem bírja olyan jól a szigorú étkezési előírásokat, mint a Skorpió. Szélsőséges személyiségében hol az önmegtartóztató fakír győz és fényevéssel is beéri, hol pedig a nagyétkű bélpoklos kerekedik felül - ilyenkor bármit képes megenni egy ültő helyében.

A Skorpió fogyókúrájának legfontosabb eleme az arany középút megtalálása. A legjobb, ha szétválasztó diétába vág bele, vagyis ne egyen egyszerre szénhidrátot és fehérjét! Naponta három nagy étkezés engedélyezett: reggelire teljes kiőrlésű gabonából készült pékárut, ebédre vagy szénhidrát vagy fehérje zöldségekkel, vacsorára pedig fehérje (lehetőleg sovány hús vagy hal), szintén zöldségekkel. Délután uzsonnázhat zöldséget vagy gyümölcsöt, tízóraira viszont kötelező egy nagy pohár probiotikus joghurtot elfogyasztania.

NYILAS (november 22. – december 21.)

A Nyilas igazi fogyókúra-szakértő – elméletben legalábbis, hiszen rengeteg tudást halmoz fel a témáról. A Nyilas súlycsökkenését olyan étrend segíti elő, amelyet könnyen betarthat társasági életmódja mellett is. 

Diétájának lényege, hogy mindössze napi egy nagy főétkezés engedélyezett. Emellett pedig 5 kisebb étkezés javasolt, melyek legyenek változatosak! A szabály: egy nap kétszer nem nassolhatja ugyanazt, és a nasi nem tartalmazhat szénhidrátot.

Lapozz a folytatáshoz!


BAK (december 22. – január 19.)

Számára az étel a létfenntartás eszköze. Két típusa létezik: az egészségmániás és az, akiket hidegen hagy minden észérv és azt eszik, amit gondol. Ez a csoport hajlamos természetesen az elhízásra, főleg akkor, ha nagy stresszben él.

A legjobb, ha a Bakok diétája  elég szigorú és mellette egyszerű. Napi három étkezéssel beéri, vacsorára azonban inkább sovány húst vagy halat válasszon, de mindegyikből feleakkora adagot egyen, mint korábban. Zsírt, fehér lisztet, kenyeret és csokoládét próbálja maximálisan kizárni - bár utóbbi amúgy sem fog nagyon a nehezére esni.

VÍZÖNTÕ (január 20. – február 18.)

A Vízöntő csakúgy, mint a Bika vagy az Oroszlán, nagyon is szereti a hasát és legfőképp az ínyencségekre bukik.  A Vízöntő az étkezésben is hajlik az extremitásokra: vagy nagy élvezettel eszik és főz, vagy csak megszokásból eszi mindig ugyanazt.

Neki szinte állandóan evésre jár az óra, tehát a háromszori étkezést nagy kihívás betartania, ezért diétájának sikere az egészséges nasikban rejlik. Csipegessen olívabogyót vagy almás chipset de a sült és főtt zöldségek is  kiváló vacsorának bizonyulhatnak.

HALAK (február 19. – március 20.)

Szereti, ha változatos ínyencségekkel kényeztetik, de ha rossz a kedve, képes napokig ugyanazt enni. A Halakban egyszerre lappang egy kifinomult ízlésű étteremkritikus és egy mindent egyszerre felfalni képes gépezet.

Ha a kezdetektől nem tudott odafigyelni a kalóriákra, akkor az időszakos koplalás számára a legideálisabb: reggeli kávéval vagy zabkása, ebéd könnyű saláta, majd nasiként pár szem párolt zöldség, este pedig jöhet a halból vagy rákból készült tengeri lakoma, amivel túl fogja élni a következő napot is.

címkék: