ÉLETMÓDI

Elképesztő fotók: így alakítja át feneked a guggolás!

Tarts velünk a 30 napos guggolás-kihíváson, és bámulatos feneked lesz.

A guggolásnál jobb fenékformáló gyakorlat talán nem is létezik. De azon kívül, hogy segít alakod szépítésében, még egészséges is, megdolgoztatja a keringésed, erősíti és formálja a combod, ráadásul segít a narancsbőr megszüntetésében is.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Ezeket a fotókat valódi emberek készítették saját átalakulásukról.

Igen, szemmel látható az eredmény, és ehhez elég mindössze egy-két hónap is, ha valóban becsülettel elvégzed a napi guggolás-adagot.

Nem kell hozzá elmenned otthonról, nincs szükség drága kondibérletre, mindössze napi negyedórát szánj rá.

Élvezd a napról-napra feltűnőbb eredményt és a növekvő magabiztosságot.

Erősebb, karcsúbb és fittebb leszel. A guggolás egész testedre és anyagcserédre is kihat.

instagram

Kövesd a lenti útmutatást, és vágj bele te is!

30 napos kihívás

  • A guggolások mennyiségét alkalmanként 5 darabbal növeld. Első nap kezdd 50 guggolással. Második nap még ezt ismételd meg. Ezután kezdődhet a számok emelése.

 

  • Ne felejts el bemelegíteni a gyakorlat előtt, a végén pedig nyújtani, hogy elkerüld a sérülést és az izomlázat!

 

  • A guggolás közben egyenes háttal hajolj előre, lábfejed és térded pedig egy vonalban legyen.

 

  • Minden harmadik napon iktass be pihenést, hogy ne terheld túl magad.

 

  • A 30. nap végére így fogsz eljutni egészen 140 guggolásig! Ha van kedved és lendületed, persze folytasd tovább, de ekkor már szükségtelen folyamatosan emelni a mennyiséget. Bőven elég, ha szinten tartod, amit elértél!