tóth gabi
Február második felében a fõváros számos pontján citylight plakátokon jelennek meg a magyar költészet nagyjainak versei, kicsit másképp. A versek párbeszédes formában, hangulatjelekkel megfûszerezve bukkannak fel Budapest 30 különbözõ pontján.
Mindennapjaink szerves részévé vált az online kommunikáció, ez adta a kampány alapötletét is: milyen lenne, ha irodalmi nagyjaink a mai korban élnének? Ha a verseket nem papírra vetették volna, hanem az online térben osztották volna meg őket egymással? A MyAd Marketing csapata többek között Radnóti, Petőfi, Weöres és Karinthy műveit dolgozta fel.
A versek mai köntösbe öltöztetett megjelenítése azonban mit sem változtat azok értékén, mégis izgalmas, egyedi nézőpontból közelíti meg a verseket. Céljuk, hogy a költészet valóban maradandó legyen minden generáció számára.
Már az iskolások is értékként tekintsenek irodalmunkra, szívesen olvassanak verseket, élményként éljék meg a kötelező irodalmak olvasását is. A hónapban nem csak a várost, hanem a közösségi felületeket is elárasztják verses tartalmakkal. A kampány egészéről bővebb információ itt található.