kulcsár edina
Rangos nemzetközi díjat kapott a Nanushka, a cég vezetõje Cambridge-ben beszélt a sikerekrõl.
A Nanushka neve már ismerősen cseng külföldön: világsztárok viselik a magyar tervező ruháit és a nemzetközi szakmai életben is hatalmas sikereket ér el a márka. A divatcég 2019-es Pre-Fall kollekciója lett az International Design Awards győztese. A nemzetközi designerekből álló zsűri tagjai egyedinek, elegánsnak és mégis könnyen viselhetőnek találták Sándor Szandra ruháit és kiegészítőit, így ő vihette haza az év divattervezőnek járó díjat.
Az International Design Awards (IDA) 2007 óta oszt díjakat építészeknek, belsőépítészeknek, grafikusoknak, tárgy- és divattervezőknek. A zsűri tagjai elismert nemzetközi szakemberek, akik évről évre várják azokat az úttörő, fenntarthatóságot képviselő tehetségeket, akik bátrak és szakmájukban valami egészen újat mutatnak.
Erről, és más nemzetközi szakmai sikerekről valamint a cég előtt álló kihívásokról a Nanushka CEO-ja Baldaszti Péter Cambridge-ben mesélt fiataloknak. A Future: Hungary konferencián a legrangosabb brit egyetemekről gyűltek össze ott tanuló magyar diákok, hogy megismerjék a cég történetét, és meggyőződjenek arról, hogy
A Future: Hungary konferencia az Egyesült Királyságban tanuló tehetséges magyar fiataloknak teremt lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék hazánk vezető és feltörekvő cégeinek valamint ígéretes start-up vállalkozásainak háttérmunkáját.
A több mint száz résztvevő diák közül sokan a világ legjobb egyetemeinek egyikében tanulnak (Oxford, University of Cambridge, UCL, King's College London, Durham, Manchester, Warwick, Bristol, St.Andrews). Számukra is különleges lehetőség volt, hogy a workshopokon, az előadásokon és a karrierbörzén elsőkézből tájékozódhattak a Nanushka világáról és a cég munkájáról.
A magyar divatmárka egyedülálló növekedési ütemet ért el: 2018 végére az első magyar világmárkává nőtte ki magát, mára pedig a világ összes meghatározó nagyvárosában jelen van.