FITTFAZÉK

Tarol a leg­újabb di­é­tás re­cept: Plusz­ki­lók ellen zel­ler­ro­po­gós!

Visz­lát tócsni, meg­ér­ke­zett a zel­ler­ro­po­gós, amit a fo­gyó­kú­rá­zók is nyu­god­tan fo­gyaszt­hat­nak. Rá­adá­sul a re­cept is po­fon­egy­szerű! Mu­tat­juk, hogy ké­szít­he­ted el!

Azért az egyik legnagyszerűbb zöldség a zeller, mert annak ellenére, hogy kevés benne a szénhidrát, tele van vitaminnal és életerőt adó tápanyagokkal.

Éppen ezért, ha a hétvégi ebédhez valami finom, mégis új köretet választanál, vagy csak magában ennél valami egészséget és finomat, akkor

EZEKET OLVASTAD MÁR?
mindenképpen próbáld ki ezt a receptet!

Zellerropogós

Hozzávalók (2-3 darabhoz): 

  • 1 zellergumó
  • 1 tojás
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 evőkanál zabpehelyliszt vagy más diétás liszt
  • só, bors ízlés szerint
  • kókuszolaj

Így készítheted el:

1. Reszeld le a zellert és nyomd össze a fokhagymát.

2. Dolgozd egybe az összes alapanyagot. Kis átmérőjű serpenyőben hevíts fel kevés olajat, ezen teríts el egy nagy adag zelleres masszát.

3. Ha megsült az egyik oldala, egy lapát segítségével óvatosan fordítsd át, hogy a másik oldala is megpirulhasson. Nagyjából 4-5 perc alatt szuper ropogósra sül.

5. A kész zellerropogóst papírtörlőre szedd ki. Fokhagymás-joghurtos mártogatóval kínáld!

Eközben a címlapon