tóth gabi
Két évtizede versengenek a focipályán, de itt kilenc év előnye van Ronaldónak. Beckham segítette Messit is saját illatot piacra dobni.
Szerencsések vagyunk, hogy egyszerre figyelhettük őket a fénykorukban: egy évtizeden át (2008-tól a 2017-es címig) Lionel Messi és Cristiano Ronaldo párharcáról szólt az Aranylabda-választás; sokáig a Barcelona és a Real Madrid versengésében is főszerepet játszottak; máig szereplői a legsikeresebb, a legtöbbet kereső vagy éppen a legnépszerűbb futballisták toplistáinak. Van, amiben egyikük, másban a másikuk a nyerő. A ki-ki meccs a pályán lassan lecseng, hiszen Messi az amerikai, Ronaldo a szaúdi bajnokságban vezet le – de még mindig nyílnak köztük új frontok.
A legutóbbit az Inter Miami 37 éves argentin világbajnoka nyitotta örök riválisával szemben. A nyolcszoros aranylabdás futballzseni nemrég betört egy területre, ahol eddig a portugál csillag vitte a prímet: focistaként a nevével ellátott parfümöt dobott piacra. Messi a Szoboszlai Dominikot foglalkoztató Liverpoollal is együttműködő ausztrál Game One csoporttal szerződött (a cég szerint illatgyártóként minden idők egyik legjelentősebb megállapodását írták alá egy hírességgel).
Az illatot a szaktekintély Frank Voelkl készítette, miként korában Messi floridai főnöke, David Beckham parfümjét is. Komplett Messi-kollekció szerepel majd a kínálatban; karácsonyhoz közeledve kapható már ajándékcsomag is.
Beckhamen és Ronaldón kívül egyébként belevágott már hasonló bizniszbe többek között Michael Jordan, Michael Schumacher, Boris Becker, Björn Borg és Zlatan Ibrahimovic is. Az utóbbi években azonban egyértelműen CR7 illata volt a legnépszerűbb – kérdés, előz-e a szélen Messi.