kulcsár edina
Nehéz eldönteni, hogy nagyvonalú felajánlásokról beszélünk, vagy egyszerûen csak beindult a marketinggépezet, amely igyekszik kihasználni a sportoló hirtelen jött népszerûségét.
Szerda hajnalban a magyar küldöttség szerzett egy olimpiai bronzérmet, a 19 éves Kenderesi Tamás révén. Miután a fiatal tehetség harmadik helyen végzett a 200 méteres pillangóúszásban, érdekes nyilatkozatot adott.
„Az utolsó öt méter eléggé csípett, ott már gondolkodtam, hogy mit kellene csinálni. Azt hiszem, a szívem vitt be
A mondatra azonnal felfigyelt a közönség, egyesek már jobban várják a Kenderesi-nyilatkozatokat, mint magát a versenyt.
A lehetőségre lecsapott több ismert étteremlánc is, akik sajtburesszel kínálják az egyelőre még Rióban tartózkodó sportolót. A lenti képeket látva Ön szerint ez inkább jó fej, poénos dolog, vagy csak jó érzékkel időzített marketingfogás?