"Egy jelenség vagyok, bármelyik nőt megkaphatom" - itt a legújabb hangfelvétel Magyar Péterről! Soros György unokájára is ráhajtana

INSIDER
Létrehozva: 2015.07.11.

Pofátlan reklámkampány Wimbledonban! Nem tisztelik a nézőket a teniszezők?

A legenda szerint tiszteletlenség, de valójában csak egy halom pénzrõl szól. A tenisztorna szent gyepén fû alatt reklámoznak. Becker órája fölött már eljárt az idõ.

A színes melltartófrász után újabb folt esett a hófehér wimbledoni teniszversenyen. A hagyományokhoz mereven ragaszkodó szervezők mindent szabályoznak, még a jegyre várók sátortáborában is szigorú a házirend. Egyetlen dologról feledkeztek meg.

A 9-szeres egyéni wimbledoni bajnoknő, Martina Navratilova tette szóvá, hogy minden eddiginél több játékos vonul be a pályára jókora fejhallgatóval. Az 58 éves teniszlegenda a világelső Serena Williams és Viktorija Azarenka negyeddöntője után fakadt ki a BBC2-n:

Ez tiszteletlenség a teniszsporttal és a közönséggel szemben is. Azért mész a pályára, hogy egy hullámhosszra kerülj a nézőkkel, nem azért, hogy elválaszd magad tőlük.

Navratilova szerint fölösleges és érthetetlen, miért kell arra a néhány másodpercre tüntetőleg zenét hallgatni, amíg odaérnek a székükhöz. Egykori riválisa, Pam Shriver rávilágított a lényegre:

Ez a reklámszerződésekről szól.

Bizony, valószínűleg zsíros, jól fizető szponzori megállapodások miatt kell a játékosoknak feltűnő fejhallgatókkal a padig sétálniuk.

Az olimpián bejött, a foci-vb-n nem

A 2012-es londoni olimpián már botrányt okozott, hogy több ezer sportoló jókora színes fejhallgatót viselt a versenyek előtt. A Nemzetközi Olimpiai Bizottságnak csillagászati összegeket fizető 11 szponzoron kívül más nem hirdethetett volna az ötkarikás játékokon.

Ezt a kizárólagosságot játszotta ki „lesipuskás” marketingakciójával a méregdrága Dr. Dre Beats fejhallgatókat az olimpikonoknak osztogató cég. Amíg sietve meg nem tiltották a használatukat a sportolóknak.

A tavalyi brazíliai foci-vb-n a Nemzetközi Labdarúgó-szövetség már jó előre kitiltotta a kütyüket a stadionokból. Nem a szurkolókkal szembeni tisztelet jegyében, ahogy Navratilova naivan gondolná.

A FIFA résen volt

A cél az volt, hogy a világbajnokságot támogató elektronikai cég, a Sony vetélytársa ne szivároghasson be. Néhány nappal a torna előtt ugyanis már hasított a reklámkampány: a videóban többek között Neymar, Van Persie és Suárez is ilyen fejhallgatókkal készült föl a meccsekre.

Visszatérve Wimbledonba, szinte napra pontosan 30 éve nyert minden idők legfiatalabb bajnokaként Boris Becker. A németek Bum-Bum Borisa később egy luxusórával a csuklóján melegített, sőt játszott is a teniszpályákon.

A legenda szerint az óra nem is járt, csak az volt a lényeg, hogy a pénzhegyeket fizető szponzorát reklámozza. Azóta eljutottunk odáig, hogy ezt ma már nem tehetné meg. Fejhallgatót viszont hordhatna ő is.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek