15 perc minden nap és lerobban a testedről a zsír

Egyszerûen hangzik igaz? Ezzel a gyakorlatsorral mindent megmozgatsz és még szálkásítasz is. Ennyi idõt biztosan rá tudsz szánni az edzésre!

A gyakorlatokhoz szükséged lesz két súlyzóra és igény szerint jógaszőnyegre vagy törölközőre. Először csak félkilós súllyal dolgozz, később ha már edzett vagy, megpróbálhatod nagyobbal is. Egyik nap az egyik gyakorlatsort, másnap a másikat csináld.

1. kör

Kezdd a vállakkal!

Állj csípőszéles terpeszbe a karjaidat engedd a tested mellé, majd egyenes kézzel emeld meg a karod oldalra. Ismételd meg a gyakorlatot 3x10-es sorozatban.

Karok és hát

Döntsd a törzsed előre, a karjaidat engedd a le. Emeld a nyújtott karokat oldalra szintén 3x10-es szériában.

Karemelés felfelé

Állj csípőszéles terpeszbe és hajlíts be a karjaidat úgy, hogy a súlyzók a füleddel egy magasságba legyenek. Ezután egyenesen nyújtsd a plafon felé 4x5-ös sorozatban.

Hasprés

Feküdj a hátadra, húzd fel az egyik lábad és érints meg a térdeddel a könyököd úgy, hogy a másik lábad nyújtva marad a földön. Váltogasd a lábaid 3x10-szer, közben pedig pihenj meg.

2. kör

Karemelés előre

Fogd a súlyzókat a kezedbe, állj kicsi terpeszbe, és nyújtva emeld a karodat magad elé vállmagasságba. Végezd el a gyakorlatot 3x 10-es sorozatban.

Feszüljön a hátizom!

Feküdj hasra a kezeid pedig fektesd magad mell nyújtva. Feszíts be a popsid és a hasad, majd emeld meg a végtagjaidat és tarts ki pár másodpercig a pózt. Ismételd meg 10-szer.

Még egy kis has!

Feküdj hátra és hajlítsd be a térdeidet úgy, hogy a talpad a padlón maradjon. Tedd a tarkódra a kezed és lassan emeld fel a lapockád, miközben a nyakad és a fejed egy vonalban legyen. 5x8-as sorozatokat csinálj. 

Kitörések

Lépj lőre ez egyik lábaddal, és hajlítsd be a térded, majd válts lábat és a másikkal is, csinálj ebből 4x10-et és csodás formája lesz a combjaidnak.

 

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!