
Zsigmond Angi most tényleg túlzásba vitte: kiakadtak a rajongók!
Legújabb videója miatt robbant a kommentháború. Zsigmond Angi követői állítják, a TikTok-hercegnő már túlzásba viszi a luxust.
Zsigmond Angi influenszer a TikTok egyik legismertebb arca, akit stílusa és extravaganciája miatt százezrek követnek. Legutóbbi videója azonban heves reakciókat váltott ki a rajongókból. Az influenszer új iPhone-t vett magának, párjának viszont használt készüléket szerzett be. A követők szerint ezzel a húzással Angi luxusmániájával túlment egy határon.

Zsigmond Angi és a túlzásba vitt luxus
Zsigmond Angéla legújabb TikTok-videójában megmutatta, hogy magának vadiúj iPhone-t vásárolt, párjának pedig – ahogy az egy korábbi videóból kiderült – használt készüléket szerzett be. A rajongók azonnal észrevették a különbséget, és sokan kritizálták az influenszert. A kommentekben sorra jelentek meg a negatív vélemények:
A TikTok hercegnő kicsit elszállt
Sokan kifogásolták, hogy Angi túlzásba viszi a luxust. A videó gyorsan elterjedt, és újabb vitákat indított az interneten.
A videó, ami mindent elindított
Az online felháborodás fő oka egy rövid TikTok-videó volt, amelyben Angi büszkén mutatta meg új iPhone-ját. A videóban azonban az is látható, hogy már az első pillanatban leejti a telefont, ami a követők szerint „elkényeztetett és elszállt” képet fest róla. Kommentelők ezrei osztották meg véleményüket, egy részük viccelődve, mások kritikusan, de mindenki beszélt róla.

Követők véleménye: sok lesz ez már...
A TikTok-közösség gyorsan két táborra szakadt:
Magadnak a legújabb telefon, a párodnak meg ment a használt, szép.
Egy részük Angi mellett állt ki, mondván, mindenki azt vásárol, amit szeretne, mások viszont úgy érezték, hogy túlzó ez a magamutogatás. Sok komment szerint Zsigmond Angi valóban „elszállt magától”, és a valóságtól egyre távolabb kerül. A viták azonban csak tovább növelték a videó nézettségét.
Luxus vagy figyelemfelkeltés?
Szakértők szerint az influenszerek gyakran használják a luxuscikkeket a figyelem növelésére. Zsigmond Angi vásárlása és a rövid videó nemcsak az internetet hozta lázba, hanem a rajongókat is. Bár a kritikus hangok nem halkultak, Angi követőszámának növekedése jól mutatja, hogy a luxus és a „kicsit elszállt” imázs egyszerre lehet hátrányos és marketingértékű.






