
Itt vannak a számok: így szerepelt Meghan és Harry a Netflixen
Dokumentumfilmmel és főzőműsorral készültek.
A számok nem hazudnak: a Netflix legfrissebb nézettségi adatok alapján felállított rangsora alapján Meghan Markle netflixes főzőműsora megbukott, akárcsak Harry herceg dokumentumfilmje.

Meghan Markle és Harry herceg kudarcot vallott a Netflixen
Sussex hercegnője márciusban mutatta be a With Love, Meghan című sorozatát, amelyet a kritikusok túlnyomó része élesen bírált. A műsorban Meghan a házigazda szerepében főzési tippeket és tanácsokat adott sztárbarátai társaságában. Az első héten a sorozat bejutott a Netflix globális top 10-es listájára, 2,6 millió megtekintéssel.
Úgy látszik azonban, hogy a sorozat nem tudta fenntartani a kezdeti érdeklődést, mivel az elkövetkező hónapokban csak további mintegy 2,7 millió megtekintést ért el, összesen 5,3 millió nézőt szerezve, így a Netflix nézettségi listáján a 383. helyre csúszott.
Harry herceg tavaly decemberben bemutatott dokumentumfilmje a 3436. helyet szerezte meg, mindössze 500 ezer megtekintéssel. Összehasonlításképp a Netflix legnézettebb műsora az Adolescence (Kamaszok) volt, amelyet 145 millióan láttak, míg a Squid Game 2. és 3. évada rendre 117, illetve 72 millió megtekintést ért el, így ezek alkotják a három legnézettebb tartalmat.
A With Love, Meghan megjelenésekor a kritikusok lehúzták a sorozatot: a Guardian „üres életmód-töltelékként” jellemezte, és úgy fogalmazott, „olyan céltalan, hogy lehet, ez lesz a Sussexek utolsó tévéműsora”, míg a Telegraph „őrültségnek” és „önimádó gyakorlatsornak” nevezte a produkciót – írja az Express.
Harry és Meghan eddig összesen öt műsort jelentetett meg a Netflixen: Harry & Meghan, Live to Lead, Heart of Invictus, Polo és legutóbb a With Love, Meghan.
A hercegnő műsorának második évada ősszel érkezik, mivel a Netflix szerint már leforgatták.






