
Durván nekimentek Meghan Markle-nek, tényleg kihasználja Diana emlékét?
Nem ez az első alkalom, hogy Meghan Diana hercegné emlékét használja márkaépítésre.
Meghan Markle újabb posztja ismét nagy vihart kavart: az As Ever nevű márkáját most egy Diana hercegnős teásdobozzal népszerűsítette, de a brit közvélemény egy része nem vette jó néven a reklámfogást.

Meghan Markle Diana akar lenni?
A botrányt az robbantotta ki, hogy Harry herceg felesége újraosztott egy rajongói fotót, amin az As Ever teasüteményei láthatók egy Diana hercegnőt ábrázoló teásdoboz társaságában. A mellékelt szöveg szerint: „So good and great with a spot of tea”, azaz „Nagyon jó és nagyszerű egy csepp teával”. Igaz magyarul nem kifejezhető, de a szöveg szóhasználata eredeti nyelven ósdinak és mesterkéltnek hat. Egy kommentelő így fakadt ki: „Ezt senki sem mondja így. Túl sok Mary Poppinst nézett” – idézi a Daily Mail.
Nem ez az első alkalom, hogy Meghan Diana hercegné emlékét használja márkaépítésre: gyakran visel hozzá hasonló ruhákat, ékszereket és emblémás pulóvereket. Egy kritikus szerint:
Ez a teásdobozos poszt egyszerűen giccses és tiszteletlen.
Mások szerint Meghan „hirtelen anglomániában szenved, pedig évekkel ezelőtt hátat fordított Nagy-Britanniának.”

Mi is az az As Ever?
Meghan április 2-án indította el As Ever elnevezésű életmódmárkáját, amely prémium mézet, lekvárokat, dekor-virágszirmokat, süteménykeverékeket és réz edényeket kínál, néha borsos, nem ritkán majdnem 320 ezer forintos áron.
A Sussex-i hercegné Shopmy fiókján keresztül szinte mindent árul, köztük az Instagram oldalán megjelenő termékeket is. A márka újrapozicionálásához Netflix-sorozat és podcast is társul, melyben nemrég az anyaságáról vallott őszintén a Kitsch márka alapítójának.






