kulcsár edina
Csak egy parfümöt akart venni, de átverés lett a vége. Köztudott, hogy egyre gyakoribbak az online csalások és most Béres Anett se volt elég körültekintő.
Béres Anett online szeretett volna parfümöt vásárolni. Eleinte nem volt számára gyanús az eladó, de a pénz elutalását követően hamar kiderült, hogy átverték. Az egykori műsorvezető részletesen beszámolt lapunknak a történtekről.
Anett még az ünnepek előtt nézett ki magának egy hirdetést Facebookon. Gyönyörű, elegáns, dubaji parfümről volt szó, ami rögtön elnyerte a sztár tetszését.
„Szimpatikus volt az eladó lány, nem tűnt gyanúsnak. Eleinte mindenre szívesen válaszolt, közvetlen és kedves volt velem. Szóval az ünnepek előtt megbeszéltük, hogy átutalom neki a termék árát, utána pedig elpostázza nekem a parfümöt. Teltek a napok, de se ő nem jelentkezett, se értesítést nem kaptam a csomagról. Rá is írtam, hogy ‘Szia, mikor tudod feladni?’ aztán másfél napig semmi válasz nem érkezett. Próbáltam újra és újra felkeresni, de hiába, ezért pár napja megírtam neki, hogy a rendőrséghez fordulok. Na arra már ugrott és rögtön nekem esett, támadt, elhordott mindennek.”
Itt már megkértem, hogy inkább utalja vissza a pénzt
— mesélte Anett a Ripost-nak.
„Persze ez se ment zökkenőmentesen. A héten azt mondogatta nekem, hogy ő már visszautalta a pénzt, csak biztos valami probléma van a netbankkal. Már nevettem a kifogásokon, de szerencsére a mai nap folyamán végre megérkezett az összeg. Örülök, hogy nem kellett a rendőrségig mennem, bár van a dologban még mindig valami furcsa” — tette hozzá.
Hihetetlen, de úgy tűnik, a hölgy, aki átverte Anettet, egy újabb csalással próbálja rendezni a dolgokat. Az egykori reality-szereplőnek először az lett gyanús, hogy nagyobb összeget kapott vissza, mint amekkorát ő fizetett. Ráadásul a visszatérítés nem is az eladó bankszámlájáról érkezett.
„Pár ezer forintról van szó, de mégis frusztrál a dolog. A nő ugyanis, akinek fizettem, azt mondta, arra számítsak, hogy majd nem ő, hanem az édesanyja utalja vissza az ellopott összeget. Valóban egy másik személytől érkezett az utalás, viszont legalább 7 ezer forinttal több, mint amennyit én fizettem. Erre annyi volt a csaló válasza, hogy a különbözetet már neki küldjem, és ne az anyukájának. Azt pedig csak nemrég realizáltam, hogy az utalás mellett megjegyzésként ott szerepel a kabát felirat. Tehát nincs szó rokonról vagy anyukáról, valószínűleg egy újabb embert vert át, aki a megvásárolt kabát árát az én bankszámlámra utalta. Végül is jól jönne ki a lépés. Én megnyugszom, hogy visszakapom a pénzt, nem gyanakszom és a két összeg különbözetét aljas módon zsebre teszi a csaló.”
Szerencsére körültekintő vagyok! Meglátjuk, mi lesz
— árulta el. Mi pedig szintén bízunk a legjobbakban, remélhetőleg megoldódik a helyzet anyagi veszteség nélkül.
Anett elmondta még azt is lapunknak, hogy igazából nem a pénz elvesztése viselte meg, hanem a csalás és lopás ténye. Az emberi viselkedés, hogy valakikben ennyire nincs becsületesség. Valamint kicsit magára is dühös, mert az esetek nagy részében észreveszi, ha átverésről van szó.
Mindig rájövök! Pláne, hogy naponta próbálják ellopni az Insta- vagy Facebook-oldalamat
— mondta Béres Anett, aki eleve nagyon ritkán vásárol online. Épp az ilyen helyzetek elkerülése érdekében. A történtek óta egyébként már a lehető legtöbb helyen közzétette, hogy senki ne vásároljon az érintett Facebook-profiltól.
Próbálok mindenkit figyelmeztetni, mert szörnyű átélni egy ilyet
— tette hozzá röviden.