tóth gabi
Kulcsár Edina félmillió forintot érő babakocsija láttán felborzolódtak a kedélyek.
Kulcsár Edina rendszerint figyelemfelkeltő internetes tartalmakat gyárt, ám nem feltétlen pozitív értelemben – legutóbb például rapper férje eddig nem éppen telt házasnak tűnő koncertjét kezdte promózni, most pedig egy luxusbabakocsit. A sztárok bizonyos esetekben olyan termékeket hivatottak reklámozni, ami nem az átlagember pénztárcájának való – Kulcsár Edina most emiatt került kereszttűzbe.
Merj kitűnni a tömegből! Számomra ezt az üzenetet hordozza a babakocsink
– kezdi posztját Edina, ami ide kattintva olvasható.
A Junama egy lengyel babakocsikat forgalmazó márka, mely a '90-es években lett ismert, Instagram-fiókjának követői száma nem túl magas. Ennek ellenére közel félmilliót, egészen pontosan 490.890 forintot kérnek egy babakocsiért.
– Mindig is szerettem azokat az embereket, akik megjelenésükkel ki tudták nyilvánítani az egyéniségüket. Volt idő, hogy csak csendben rajongtam értük, miközben valahol én magam is szívesen viseltem volna nem szokványos dolgokat, csak féltem, hogy megszólnak miatta. Ilyenkor még erősen dolgozott bennem a megfelelési kényszer, de mára ezt már magam mögött hagytam, ami a babakocsinkon szerintem teljes mértékben megmutatkozik! Persze a megjelenésén túl, számtalan előnye van, de holnap egy sztoris videóban megmutatom – fogalmazott Edina.
A temerdék hozzászólás közt igen csekély arányban olvashatunk támogató, kedves sorokat.
„Tudással és értékteremtéssel kitűnni. Az valami. De egy babakocsival?”
„Értem én, hogy ki kell tűnni a tömegből, de azért ez már túlzás szerintem. Mitől tud a te babakocsid többet, ami drágább a többi babakocsitól, de viszont ugyanazt a funkciót tudja, mint sok más babakocsi, ami olcsóbb, de viszont ugyanazt a funkciót tudja, mint a drágább? A gyerek kb 2 éves, max 3 éves korig használja. Az oké, hogy divatosabb, de szerintem ez már hivalkodás. Legtöbb átlag ember nem nagyon engedheti meg magának, hogy drága babakocsit vegyen a gyerekének."
„Ha annyira gazdagok vagytok nem felvágni kéne vele, hanem mondjuk adakozni, gáz vagy nagyon.”
„Ízléstelen egy babakocsi.”
– szóltak a megjegyzések.
Korábban Berki Mazsi is luxusbabakocsival rukkolt elő, kislányának ő is a legjobbat akarja megadni.
"A legjobb döntés volt! A kiegészítőket pedig imádjuk hozzá. Mindamellett, hogy fantasztikus designnal rendelkezik az egész brand, kiválló minőségű is! Én szívből ajánlom mindenkinek" – írja márciusi bejegyzésében az anyuka. Ő viszont egy másik márkát próbál reklámozni, ami valamiért pozitív fogadtatásban részesült, de akadt persze negatív hozzászólás is néhány.