RETRO RÁDIÓ

Próbáld ki te is: Bemutatkozik a TV2Play applikáció!

Próbáld ki te is: Bemutatkozik a TV2Play applikáció!
angie
Szerző
angie
Létrehozva2021. 08. 18. 22:10

Februári online debütálása után mostantól mobilalkalmazáson keresztül is elérhető a TV2 saját streaming szolgáltatása, a TV2Play

A felhasználóbarát kialakítású, könnyen kezelhető és bárki számára letölthető szolgáltatás augusztus 18-tól megtalálható az applikációs áruházakban, így minden mobileszköz esetén csupán már néhány egyszerű lépés után élvezhetik a nézők a TV2 csatorna és a kábelportfolió műsorait.

Fotó: TV2

2021. augusztus 18. A sikeres februári online indulása után mobilapplikáción keresztül is elérhetővé vált a TV2 streaming szolgáltatása, a TV2Play. Az alkalmazás az Android és IOS rendszerek áruházaiban egyaránt megtalálható, így bármilyen típusú mobileszközön könnyedén használható, valamint egy natív megoldás biztosítja, hogy a kevésbé erős eszközökről is a legjobb felhasználói élményt nyújtsa a felhasználóknak.

Az applikáció fejlesztése során kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy a platformot teljesen optimalizálják a mobilon történő videós tartalomfogyasztásra. Ebből adódóan vertikális videószalagokkal biztosítják, hogy a videók a közösségi média felületek kialakításához hasonló, úgynevezett feed-ként jelenjenek meg, így alkalmazkodva napjaink videós tartalomfogyasztási igényeihez. Emellett egy modern, de letisztult és átlátható felület kialakítására törekedtek a fejlesztők, amelyet az előzetes felhasználói felmérések már vissza is igazoltak.

A teljes műsorkínálat megtalálható az applikációban, ahol a letöltés utáni regisztrációs folyamat elvégzését követően már azok a tartalmak is elérhetőek lesznek a felhasználó számára, amelyek a webes felületen regisztrációhoz kötöttek. Továbbá rengeteg extra tartalommal, a TV2 kiemelt műsorai esetén pedig plusz videókkal várja majd a nézőket az alkalmazás, hasonlóan a webes verzióhoz.

„A látogatóink többsége már jelenleg is mobil eszköz böngészőjéről fogyasztja a tartalmainkat, így nagyon fontos lépés számunkra, hogy az applikáció létrehozásával kiszolgálhatjuk ez a felhasználói igényt. Kiemelt célunk, hogy tartalmaink minél több felhasználóhoz eljussanak, így stratégiai jelentőségű, hogy a mobilapplikáció által tovább tudjuk növelni tartalmaink elérését, fogyasztását. Igyekeztünk ezt oly módon tenni, hogy mind designban, mind technikailag a lehető legjobb terméket fejlesszük ki felhasználóink számára” – mondta Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója.

Kiemelt helyen szerepelnek a top videók

A tartalmak közötti válogatást rengeteg funkció segíti. Az online felülethez hasonlóan az alkalmazásban is elérhető az adott személyhez, műsorhoz vagy szóhoz tartozó tartalmak listázása, de ezen felül a felhasználó műfaj, népszerűség, csatorna vagy ábécé sorrend szerint is rá tud keresni a műsorokra. Az ajánlómotor továbbra is segíteni fogja a tartalmak megtalálását, valamint a TV2 Csoport online szerkesztői is folyamatosan igyekeznek az érdekes tartalmakat kiemelni. A top videók menüpontra kattintva a mások által az elmúlt 24 órában legtöbbször megtekintett videók érhetőek el, így a fogyasztók egyetlen érdekes tartalomról sem maradnak le.

A regisztrációnak köszönhetően már az applikáció legelső használatakor saját listát tud létrehozni a felhasználó, és a személyes ajánlás vagy a félbe hagyott tartalmak későbbi folytatása is azonnal elérhető. A regisztráció szintén lehetővé teszi, hogy könnyedén átnavigáljon a felhasználó az egyik eszközről a másikra anélkül, hogy elveszítené a preferált tartalmak listáját vagy az elkezdett videókat. Ezen felül megtalálható a rendszer által küldött push-üzenetek megtekintésére szolgáló menüpont is, ami újdonság a webes felülethez képest. Az applikáció esetén a legnépszerűbb menüpontok is kikerültek a képernyőre amelynek köszönhetően dinamikusabb és egyszerűbb az alkalmazás használata. A Facebook- és Google-fiók, valamint az Apple ID regisztráció pedig még inkább megkönnyíti a regisztrációs folyamatot.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.