RETRO RÁDIÓ

Hatalmas siker: Tarol a TV2

Hatalmas siker: Tarol a TV2
angie
Szerző
angie
Létrehozva2020. 11. 03. 22:50

A TV2 emblematikus műsorai múlt hétvégén sem találtak legyőzőre, így a csatorna nagy fölénnyel, ismét megnyerte a hétvégi nézettségi versenyt.

Október 31-én, szombaton a DWTS 20,3%-os közönségarányt ért el, míg november 1-jén a SzSz 20,4%-ot a 18-59 évesek körében. Ezzel a TV2 mind teljes napi átlagban, mind főműsoridőben az első helyen végzett. A hétvége kiemelkedő eredményeivel a TV2 heti átlagban is a legnézettebb csatorna volt mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+).

Fotó: TV2

A 18-59 évesek körében szombaton a negyedik DWTS élő adását majdnem háromszor annyian nézték, mint a második legnézettebb csatornát, az RTL Klubot (TV2: 20,3% SHR, RTL Klub: 7,2% SHR). A táncos műsorral szemben az Apatigris 8,5%-os átlagot ért el, a TV2 ebben az idősávban a DWTS-sel 16,7%-ot (A18-59). Főműsoridőben a TV2 17,0%-a, az RTL Klub 9,0%-os nézői részesedést ért el a 18-59 évesek körében. Hasonlóan jó eredményekkel büszkélkedhet a műsor a 18-49 évesek körében is, hiszen a nézők 19,0%-a a Dancing with the Stars műsort nézte, és ezzel 11,7 százalékponttal felülmúlta fő konkurense idősávját (RTL Klub azonos idősáv: 7,3%).

20201102, Budapest, TV2, Sztarban Sztár elődöntő, Fotó: Keller Mátyás, Ripost, A képen: Bereczky Zoltán, Kökény Attila, Köllő Babett, Papp Szabi

A vasárnap este is újabb kimagasló eredményt hozott a TV2-nek. A 18-59 évesek körében a Sztárban Sztár 20,4%-os közönségaránnyal futott és ismét a legnézettebb műsor volt a saját idősávjában. A konkurens csatornán az Álarcos Énekes 18,6%-ot ért el (TV2 az azonos idősávban: 20,7% SHR), míg a Friderikusz Sándor műsorvezetésével indult Életünk története című műsort 9,5% Share-t (TV2 az azonos idősávban: 19,1% SHR) a 18-59 év közötti nézők körében. A 18-49 éveseknél is sikeresen teljesített a Sztárban Sztár, a műsort a nézők 18,7%-a választotta, míg az RTL Klub azonos idősávját 14,6%. A hét legnézettebb műsora a 18-59 évesek körében a Sztárban Sztár lett (AMR: 479 ezer).

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.