tóth gabi
A 45 éves színésznõt egész egyszerûen hidegen hagyják a tények és ragaszkodik a kétes módszereihez.
Rohan a idő: már 10 év eltelt azóta, hogy Gwyneth Paltrow elindította életmódtanácsokról szóló weboldalát, a Goopot. A cég egy heti körlevélből hatalmas online üzletté nőtte ki magát, jelenleg 190 millió fontot, vagyis csaknem 68 milliárd forintot ér és több mint egymillió feliratkozóval büszkélkedhet – írja a Daily Mail.
A színésznő furcsa gyógyszereket, bizarr kozmetikumokat és agyament fogyókúrás tippeket osztogat az oldalon, ahonnan vaginagőzölőt, kávés végbéltisztító szettet, vagy éppen auravédő, vámpírriasztó spray-t lehet rendelni.
Paltrow most ismét bebizonyította, hogy a Goop csak halandzsák gyűjteménye. Egy New York Times-nak adott interjúban elárulta, hogy az egyik partnerével, a Conde Nast kiadóval megszakadt a kapcsolata, miután tényfeltáró cikkeket akartak látni az oldalon. A sztáranyuka azonban inkább ragaszkodik az alternatív gyógymódokról szóló, ellentmondásos figurákkal készített interjúkhoz, illetve a nem bizonyított hatású termékek reklámozásához, és hallani sem akar a tudományos bizonyítékokról.
Teszi ezt annak ellenére, hogy nemrégiben meghalt egy nő az általa is javasolt méhcsípés terápia miatt. Az 55 éves spanyol asszony élő méhakupunktúrás kezelést kapott, két éven keresztül havi egy alkalommal azért, hogy az javítsa az izom-összehúzódásait és csökkentse a stressz-szintjét. A kezelés azonban szörnyű véget ért: a nőnek több létfontosságú szerve is felmondta a szolgálatot.