RETRO RÁDIÓ

Milliókat bukhat: Lehúzta a rolót Szabó Zsófi vállalkozása

Milliókat bukhat: Lehúzta a rolót Szabó Zsófi vállalkozása
BDF
Szerző
BDF
Létrehozva2017. 02. 21. 08:15

A csinos mûsorvezetõ részletesen mesélt az okokról.

Szabó Zsófi tavaly tavasszal mutatta be első ruhakollekcióját. A Carnute-ről akkor azt nyilatkozta Zsófi, hogy élete egyik legnagyobb álma valósult meg. A márkának nemcsak tulajdonosa, tervezője, hanem az arca is lett a műsorvezető, aki férjével, Zsolttal közösön dobta piacra a kollekciót. Bármilyen nagy is volt a felhajtás a vállalkozás körül, úgy tűnik, mára befejezte pályafutását. Zsófi ugyanis sehol sem reklámozza már a termékeket, amelyeknek az oldala sem frissült, arról nem is beszélve, hogy a nyíregyházi Carnute-boltban egészen más jellegű ruhákkal töltötték fel a polcokat.

Valóban felfüggesztettük a gyártást egy időre

– ismerte el a Borsnak Zsófi, aki hozzátette, átmenetileg vált csak meg a nagy álomtól. A nyári forgatások, illetve az esküvő megszervezése rengeteg időt vett el, ezért sem tudott a márkával foglalkozni. Ám ezen kívül egy más, nagyobb problémával is szembe kell néznie.

Nem találtunk olyan varrónőt, varrodát, ahol folyamatosan, állandó magas minőségben tudtak volna nekünk dolgozni

– magyarázta a fiatal feleség, aki nem adja fel:

„Már vannak terveim egy új kollekcióra, de most elsősorban a tévés feladataimra koncentrálok. A márkának egyébként jó volt a fogadtatása, majdnem az összes darab elfogyott” – mondta Zsófi, aki férjével hárommillió forintos kezdőtőkével alapította a céget. Úgy érzi, nem fog elveszni a befektetett pénz.

„A Carnute és a köré épített brand nem veszett el, sőt igen hamar lett erős a márka. Így, ha lesz új kollekciónk, szerintem az is hamar el fog kelni.”

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.