
Az énekesnõbõl divattervezõ avanzsált Beckhamné még mindig csak a veszteség termelésben jeleskedik.
Idén szeptemberben ünnepelte a 10. születésnapját Victoria Beckham divatcége, de a sok szakmai sikernek nem örülhet az egykori énekesnő a kerek évfordulón. Elkészültek ugyanis az elmúlt év kimutatásai, és kiderült, hogy a cég veszteségei tovább nőttek tavaly óta.
2017-ben kicsivel több mint három milliárd forintos mínusszal zárt, idén pedig ez 3.78 milliárd forintra növekedett. Vagyis közel egymilliárdot dobott ki az ablakon Beckhamné mindenféle eredmény nélkül.
![]()
Mindezt úgy sikerült elérnie, hogy hosszú idő után most először nőttek az eladásai, méghozzá 17%-kal. Azonban ez csalóka adat, ugyanis már nemcsak a saját márkájának, hanem két világcégnek is gyárt ruhákat Victoria. Vagyis többet adott el, de sokkal többet is termelt. A megnövekedett termelés pedig pluszköltséget hozott magával.
Persze addig nyugodtan próbálkozhat a divatszakmában, amíg a férje a világ egyik legjövedelmezőbb reklámarca. Hiába vonult már vissza az aktív labdarúgástól David Beckham, még mindig bármit el lehet vele adni, és a cégek sorban állnak nála. Így beleférnek az asszony veszteségei a családi költségvetésbe, sőt még az is, hogy karácsonyra meglepje magát egy nagyjából 5 millió forintba kerülő szaunával.







