tóth gabi
Nem a minõségével és az összetevõivel volt problémájuk, hanem sokkal inkább az alakjával és a kinézettel. Hatalmas visszhangja lett a Valentin-napi akciónak, és biztos, hogy sokan fognak rá emlékezni.
Alaposan mellényúlt egy világmárka, amikor a szerelmet és a kolbászt összekapcsolta egy hirdetésben; valahogy senkinek nem az étkezés jutott róla eszébe. A Marks&Spencer a közösségi médiában tette közzé a fotót a Valentin-napra készült kolbászról, és pillanatok alatt tele lett vele az internet.
A szív alakú „szerelemkolbász” tulajdonképpen egy gyorsétel, öt fontért, vagyis nagyjából 1800 forintért: lényege, hogy a két kolbász szív alakban találkozik, és közrefogják a tojást; valahogy így.
Az ételt otthon lehet elkészíteni, és a két, szív alakban találkozó kolbász brutális: összesen csaknem fél kilót nyomnak. Ideális egy romantikus reggelihez, és gyorsan be lehet kapni, gondolta a cég – csakhogy a netezők egészen mást gondoltak, és pillanatok alatt elárasztották a humoros kommentek a bejegyzést.
Volt, aki megjegyezte, hogy egy ekkora kolbásszal vigyázni kell, mert könnyen kiverheti vele a férfi a kedvese szemét, de volt, aki megjegyezte, hogy ez a kolbász igencsak beteg, meg kéne nézetni egy urológussal. Egy férfi kijelentette, hogy a két kolbász olyan, mint két párosodó lárva, de volt, aki azt mondta, szerencsére a romantika nem halt ki az emberiségből. Az biztos hogy a megosztást több ezren látták – de nem valószínű, hogy a cég ilyesfajta figyelemre áhítozott.