tóth gabi
Ilyen mûsort nemhogy ebben az idõpontban, de egyáltalán nem szoktak leadni. A nézõk viszont nem különösebben bánták, sõt... A pikáns felvételt most te is megnézheted - de a következményekért nem vállaljuk a felelõsséget!
Meglehetősen pikáns reklám forrósította fel a levegőt a brit háztartásokban: az egyik legnagyobb szexjáték-gyártó hirdetése igazán szexire sikerült – és rögtön kilenc órakor adásba is került. Korábban nem volt még példa ilyesmire: szexjátékokat nem a tévében szoktak reklámozni, nem csoda, hogy mély nyomot hagyott a közönségben…
Maga a reklám úgy épül fel, mint egy forró szexaktus: a felvezetés előjátékként ébresztgeti a szexuális vágyat, az egymásnak eső párok láttán pedig biztos, hogy minden néző libidója az egekbe szökött. A lélegzetelállító harminc másodpercet itt tudod megnézni:
A reklám rendezője elmondta, hogy ez volt az egyik legkeményebb megbízatása. Hiszen az emberek nagy része a szexjátékokra mocskos eszközökként gondol – márpedig a gyártó a reklámmal azt az üzenetet akarta célba juttatni, hogy az izgató játékokkal jobb a szex. Ez egyébként elhangzik a videóban, ahogyan az is, hogy merni kell igent mondani az örömre. A hirdetés ritmusát – vágások, zene – a szex ütemére állították össze, nem csoda, hogy mindenkiben felébresztette az alvó oroszlánt. Nincsenek adatok arról, hányan bújtak össze spontán a párjukkal, vagy nyúltak a szexjátékuk után aznap este, pedig érdekes adat lenne, az biztos…