tóth gabi
Rafináltan izgatja a nõt ez az apró fehérnemû, amit már a jövõ mesterséges intelligenciájával szereltek fel. A pajzán bugyi kimondottan a foci vb-re készült, és bár csak nemrég dobták piacra, máris megy miatta a hõbörgés...
Alaposan kicsapta a biztosítékot a nőknél egy mexikói fehérneműgyártó reklámja. A foci vb alkalmából ugyanis rendkívül pikáns bugyival rukkolta elő: a szexi tangában olyan beépített vibrátor van, ami akkor rezeg, ha a meccs alatt gólt lőnek.
A nagyjából tizenháromezer forintba kerülő bugyi reklámja arról szól, hogy a vb alatt a nőnek sem kell unatkoznia: ugyanúgy élvezheti a játékot, ahogyan a párja, amikor egymás mellett ülnek a kanapén a tévé előtt. A reklám egyébként nagyon pikánsra sikeredett:
A bugyiba épített technológia valóban figyeli a játék menetét, és a csiklóizgató rezgőmotor aszerint kapcsol be, illetve vált erősebb fokozatra, ahogy a meccs zajlik. Csakhogy amint megjelent az interneten a reklám, a felháborodott kommentelők között valóságos lincshangulat alakult ki. Nem egy nő adott hangot annak a véleménynek, hogy a tanga szexista, és lealacsonyítja a nőket. Arról nincs adat, hogy mennyi fogyott a bugyiból eddig, az mindenesetre biztos, hogy a férfi kommentelőknek tetszik az ötlet…