RETRO RÁDIÓ

Ettől kiakadsz: Így kell milliárdokat keresni Instagram-posztokkal

Ettől kiakadsz: Így kell milliárdokat keresni Instagram-posztokkal
A. G.
Szerző
A. G.
Létrehozva2017. 03. 19. 21:45

Gondoltad volna, hogy csak egy Instagram-fiókot nyitsz, és máris dõl a lé? Nem kizárt. A híres-neves Kardashian klánnak például sikerült. Bevételeik nagy részét a közösségi oldalon posztolt fotóiknak köszönhetik.

Nem árulunk el nagy titkot, hogy a Jenner-Kardashian család egy medencét is bőven meg tudna tölteni a rendelkezésükre álló pénzzel, de akár kettőt is. Kim, Kourtney, Khloe, Kendall és Kylie Kardashianhoz is csak úgy dől a pénz. Amit azonban már sokkal kevesebben tudnak róluk az az, hogy jövedelmük nagy része bizony attól függ, hogy éppen mennyire is népszerű az Instagram-fiókjuk.

A fenti képet több mint kétmillióan lájkolták, és majdnem 12 ezer hozzászólás érkezett hozzá. 

Hasonló a helyzet az Obamával lencsevégre kapott kis beszélgetésük esetében is:

És hogy miként lesz ebből zseton? Egyszerű! A hölgyek szexi fotóin direkt reklámok láthatók, de az alájuk biggyesztett szövegekben, taggelésekben bújtatva szintén keményen megy a márkanépszerűsítés. Egy-egy posztot több millióan látnak és olvasnak el, vagyis direkt módon kerül a fogyasztóhoz a reklám. Ez bizony sok pénzt megér a cégeknek.

De nézzük a számokat: a márkás cégek egy-egy kampányért 500 ezer dollárt fizetnek a 36 éves Kimnek  a több mint 94,8 millió követőjéért, míg testvérei, Khloé és Kourtney ennek a felét kapják a maguk 64,1 és 54,3 millió követőjének elismeréseképpen.

 

Kylie (@kyliejenner) által megosztott bejegyzés,

Ügyes húzás, lányok!

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.