Létrehozva: 2024.07.19.

Mindent vittek a Mediaworks oldalai a foci-Eb alatt, kiemelkedő eredményt értek el

A Mediaworks sporttermékei remekül teljesítettek a labdarúgó Európa-bajnokság ideje alatt.

Az Eb teljes időszakának összesített átlagát tekintve (június 14.–július 14.) az Origo sport rovata érte el a legtöbb valós felhasználót (Real User), a harmadik helyen a Magyar Nemzet sportrovata végzett.

Morata vehette át a spanyolok Eb-trófeáját, és napokon belül aláírhat az AC Milanhoz
Fotó: AFP

Az első három sorrendje: 
1. Origo sport rovat 1.714.212 RU
2. M4 Sport 1.558.220 RU
3. Magyar Nemzet sport rovat 1.391.824. RU

Az Origo sport rovata a valós felhasználók (Real User) napi átlagában is az első helyen végzett.

Az első három sorrendje:
1. Origo sport rovat 245.713 RU
2. M4 Sport 203.377 RU
3. Index sport rovat 192.585 RU

A valós felhasználók (Real User) napi átlaga alapján az előző hónaphoz (május 14.–június 13.) képest a Mediaworks termékei közül az Origo sport rovata 56, a Magyar Nemzet sport rovata 177, a Bors sport rovata 111 százalékkal növelte látogatóinak számát. 

Forrás: DKT-Gemius közönségmérés (16+, belföld, multiplatform)

Méréssel érintett platformok: a legolvasottabb sport tematikával rendelkező hazai oldalak.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek