tóth gabi
Az „Otthon is együtt” akcióban ötszáz 65 év feletti Fradi bérletesnek szállít ajándékcsomagot a klub.
A „Hősöknek főzünk” akció és a 40 millió forintos, kórházaknak szánt felajánlás után ismét segít a Fradi és az LSH Kft. az „Otthon is együtt” kampánnyal. A klub idős bérleteseinek szánt értékes ajándékcsomagában az FTC támogatói által felajánlott mindennapi egészségügyi vagy élelmiszeripari termékek mellett olyan olvasnivalókat is találnak a szurkolók, amelyeket az otthoni időtöltésre szántak – írja a fradi.hu.
Minden 65 év feletti bérletes megkapja az FTC 2019-es Évkönyvét, amely a Fradi tavalyi arany esztendejét mutatja be, továbbá hozzájut az Albert Flóriánról készült díszes képeskönyvhöz, valamint a ferencvárosi klubmagazin, a Zöld és fehér egy különleges számához.
A Ferencvárosi Torna Club, a Groupama Arénát üzemeltető Lagardère Sports Hungary Kft. és a Penny-Market Kft. a labdarúgócsapat több szponzorával együtt döntött úgy, hogy a vírus által különösen veszélyeztetett 65 év feletti szezonbérletes szurkolóit szeretné támogatni. A közös cél, hogy mindenki maradjon otthon, csökkenjen a felesleges kontaktok száma. Ehhez próbál hozzájárulni az „Otthon is együtt” akció.
Ötezer bérletes szurkolóból 500-an tartoznak a különösen veszélyeztetett körbe a mostani koronavírus-járvány idején. Kivétel nélkül minden 65 év feletti szezonbérletesnek a klub szponzorainak segítségével ingyenesen házhoz szállítja az értékes termékcsomagot a következő napokban. A kiszállításban és a doboz összeállításában segítenek az FTC és az LSH Kft. dolgozói, önkéntesei.