
Erre senki sem számított: új szintre lép a Labubu-őrület
Új területen hódít a trend. Tovább pörög a Labubu-őrület!
A Labubu-őrület újabb szintre lépett – ezúttal a filmvásznon fog visszanézni ránk a hatalmas népszerűségnek örvendő szörnyecske. A megfilmesítési jogokat ugyanis megvette az egyik nagy stúdió.

Labubu-őrület: a filmvásznat is meghódítja
A Life.hu írt arról, hogy a világszerte népszerűvé vált, Moncsicsire emlékeztető Labubu-figurák hamarosan a mozivásznon is megjelennek. A rajongók nagy örömére már készül a Labuburól szóló filmadaptáció. A hírek szerint a Sony Pictures vásárolta meg a karakter jogait, és egy egész estés produkción dolgozik. Még nem derült ki, animáció vagy élőszereplős film készül-e, és a stáb tagjairól sem adtak ki információt. A stúdió ugyan nem kommentálta a fejleményeket, de a projekt már ilyen korai fázisban is komoly figyelmet kap.
A különleges kis szörnyecskék története 2015-ig nyúlik vissza, amikor Kasing Lung hongkongi származású, Európában élő művész megalkotta őket a The Monsters elnevezésű sorozatához. A figurák külsejéhez és hangulatához skandináv népi motívumokból merített ihletet. Eleinte a How2Work gyártotta őket, majd 2019-ben a kínai Pop Mart vette át a forgalmazást. A Pop Mart sajátos értékesítési módszere – a „mystery box”, amely csak kibontás után fedi fel, melyik figura lapul benne – hatalmas lendületet adott a márkának. A ritkább darabok iránt óriási kereslet alakult ki, és egyes Labubuk mára komoly értéket képviselnek – számolt be róla a Deadline.
A Labubu nemcsak a gyűjtők körében lett kedvenc, számos híresség is büszkén mutogatja saját figuráit. Olimpiai bajnokok, énekesek és modellvilágból ismert nevek is csatlakoztak a rajongótáborhoz. Simone Biles például Instagramon állította reflektorfénybe a plüssváltozatokat, Hailey Bieber is lelkes követője a márkának. Cher a Tribeca Filmfesztiválon táskadíszként viselte az egyik figurát, míg Mariah Carey szintén megmutatta kedvenc példányait. A celebek támogatása egyértelműen bizonyítja, hogy a Labubu nem csupán egy gyűjthető tárgy, hanem komoly popkulturális és divatikonná vált – különösen a ritka, limitált kiadások esetében.






