kulcsár edina
A csodálatos énekesnő nem először választott Sándor Szandra kollekciójából.
Budapest egyik legexkluzívabb, Michelin-csillagos éttermében, a Babelben ünnepelte a születésnapját, október 25-én a világhírű énekesnő, Katy Perry és a színész Orlando Bloom. A sztárpár annyira elégedett volt, hogy életük egyik legjobb élményének nevezték a fővárosi estéjüket.
A sztárpár zárt körű budapesti bulijáról, Orlando Bloom és a vendéglátóhely tulajdonosa Hlatky-Schlichter Hubert is közölt képeket a közösségimédiában. Ezeken a fotókon jól látszik, hogy a gyönyörű énekesnő erre a jeles napra nem csak magyar éttermet, de magyar divattervezőt is választott, hiszen Sándor Szandra, vagyis a Nanushka divatház egyik virágmintás darabjába bújt.
Katy Perry egyébként nagy rajongója a Nanushkának, nem ez volt az első alkalom, hogy a magyar divatház egyik remek darabját választotta. Az egykoron extravagáns énekesnő, már többször bebizonyította, hogy a visszafogott elegancia sem áll távol tőle, hiszen őrületesen jól mutatott Nanushka fekete vegán, bőr maxiruhájában és a lapos talpú Yola szandáljában is.
Úgy látszik a világsztárok mostanában szívesen választanak Nanushkát jeles napokra, mert néhány hete Cindy Crawford gyönyörű lánya, Kaia Gerber a 21. szülinapi bulijára Sándor Szandra egy csodás blézerébe bújt.
A Nanushka fantasztikus ruhakölteményei egyre népszerűbbek a hollywoodi sztárok körében, Rihanna, Joey King, Regé-Jean Page és Jennifer Lawrence is előszerettek viselik ezeket a szetteket, és Hailey Bieber ruhatárában is van egy-két darab.
A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el. A Nanushka a Financial Times leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listájának 68. helyén áll.