RETRO RÁDIÓ

Nanushka világhírűvé tette a magyar divattervezést

Nanushka világhírűvé tette a magyar divattervezést
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2018. 08. 14. 12:25

Sándor Szandra ruháit most már nem csak Magyarországon kedvelik és viselik szívesen a hírességek, már olyan világsztárok is megismerték a nevét és hordják a kreációit, mint Kendall Jenner vagy a Szigeten fellépõ Dua Lipa.

Sándor Szandrának, a Nanushka márka megálmodójának és tulajdonosának sikerült az, ami minden divattervező legnagyobb vágya: neve és ruhái ismertté és kedveltté váltak a legismertebb sztárok körében is. A fiatal tervező kreációit csak a múlt hónapban olyan nagy nevek választották, mint Kendall Jenner vagy a 22 éves fiatal énekesnő Dua Lipa.

Kendall Jenner a világ egyik leghíresebb médiaszemélyisége, Istagram-oldalát 94 millió ember követi, míg Dua Lipa az egyik legfoglalkoztatottabb énekesnő ma a világon. Minden, amit viselnek, meghatározóvá, trendivé válik az egész világon.

Kendall Jenner júliusban a magyar divattervező 2018-as Pre-Fall kollekciójának Bao névre elkeresztelt, pöttyös ruháját választotta a közös családi fotóra, míg Dua Lipa egy hétköznapi viseletben mutatta meg magát Nanushkában, ő is egy pöttyös darab mellett tette le a voksát, amit egy sima farmerrel kombinált.

Ez a siker pedig nem csak a márkának és a tervezőnek, de Ma­gyar­or­szágnak is ismertséget ad. Több millióan szeretnék tudni, ki az a fiatal tervező, és honnan jött, akit a legismertebb celebek is szívesen választanak.

 

NANUSHKA (@nanushka) által megosztott bejegyzés,

A Nanushka márka sikere mögött egyébként a GB Partners által kezelt Exim Növekedési Alap áll. Az alap 2016. végi befektetése óta ugyanis a márka 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, míg 2016-ban 18 000 darab ruhát értékesített, 2018-ban a jelenlegi megrendelési állomány mellett ez a szám meghaladja a 100 000 darabot.

 

 

NANUSHKA (@nanushka) által megosztott bejegyzés,

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.