
Vékony jégre merészkedett a divattervezõ páros, kifejezetten a fiatal muszlim nõket célozza meg
A híres divattervező páros egy kiaknázatlan piacot akar megtámadni tavasszal, így fiatal muszlim nőknek tervezett egy kollekciót, írja a CNN.
Az eddig muszlim piacra merészkedő cégek inkább táskákkal és cipőkkel próbáltak betörni az arab divatvilágba.
![]()
A The Abaya Collection: The Allure of the Middle East ruháit februárban dobják piacra Milánóban, Londonban, Párizsban, és Münchenben.
A Dolce and Gabbana felmérése szerint a muszlim nők tavaly több mint 266 billió dollárt költöttek ruházkodásra a piacon és ez az összeg 2019-re eléri a 488 billió dollárt.
Az olasz divatmágnás cég igen vékony jégre merészkedett ezzel a kollekcióval, figyelembe véve az elmúlt hónapok történéseit. Másrészt a külső ruházatot próbálták meg a divat irányába elvinni, mely a mohamedán vallás szerint nem lehet hivalkodó.
A Korán szerint a muszlim nőknek csadorral kell eltakarni magukat, de ez alatt a legtöbb nő nagyon csinos, márkás ruhákat, drága cipőket és ékszereket hordanak. Az otthonukban pedig nem kötelező eltakarni magukat, csak ha idegen férfi érkezik a házba.
A The Abaya Collection virágokat, és csipkéket kombinálva frissíti fel a csadort, zsorzsett és egyéb finom anyagokat használva.
Kattints a kép alján a galéria gombra.
![]()







