RETRO RÁDIÓ

Folytatódik az őrület: ezrekért árulják a neten a márkás bevásárlószatyrot

Nagy Dávid
Szerző
Nagy Dávid
Létrehozva2015. 11. 06. 13:50

Lehet, hogy nem csak a luxusmárkák iránti csillapíthatatlan sóvárgás hajtotta tegnap a H&M-et ostrom alá vevõ embereket. Hanem mondjuk az egyszerû nyerészkedés.

Nincs vége a tegnap kitört H&M-hisztinek.

Mint ismert, csütörtökön hajnalban több százan várakoztak dideregve a divatcég Vörösmarty téri üzlete előtt, hogy a reggel 9 órai kapunyitáskor úgy vessék magukat a boltra, mint a véres hússal etetett harci kutyák. A H&M tegnap dobta piacra a Balmain luxuscéggel közös márkáját, és a topmárkákhoz képest kedvező áron megvásárolható - de az átlagos H&M-termékekhez képest drágább - ruhadarabokért szó szerint ölre mentek a divatfüggők. A shoppingolást küzdősportok elemeivel megbolondító harcosok kőkeményen lökdösődve, az értékes holmikat egymás kezéből kirángatva, állványokat döntögetve intézték a nagy bevásárlást, mely néhány óra alatt lezajlott - ennyi idő alatt ugyanis csutkára tarolták az üzletet.

Elképzelni sem tudtuk, mi visz rá embereket, hogy idáig aljasodjanak néhány márkás és nem kifejezetten olcsó szövetdarab birtoklásáért - de ma részben magyarázatot kaptunk a kérdésre. Észrevettük ugyanis, hogy a cuccok egy része máris kapható - az eredetinél persze kissé drágábban - a különböző online apróhirdetési oldalakon...

Az árusok közül pedig a legleleményesebb (vagy legoptimistább?) az a hirdető, aki az üzlet papír bevásárlószatyrát árulja 3500 Ft-ért. Igen, jól olvasták.

Egyébként nem csak Magyarországon őrültek meg az emberek a H&M akciójától, a Balmain-láz végigsöpört Közép-Európán: tömegjelenetek alakultak ki Pozsonyban és Varsóban is az üzletek előtt.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.