kulcsár edina
Az énekesnő mostanság jelentette be, hogy saját ruhamárkával rukkol elő. Már most nagyon sokan érdeklődnek iránta, ezzel nagyot kaszálhat Tóth Andi.
Tóth Andi zenei visszavonulása óta sem tétlenkedik, jelenleg is azon dolgozik, hogy a másik gyerekkori álmát váltsa valóra. Az énekesnő szeretne divattervezőként is sikeres lenni, ezért korábban be is jelentette, hogy saját ruhamárkát indít. Ezt a hírt a rajongói is örömmel fogadták és minél inkább közeledik a perc, hogy elérhetőek lesznek az Andi által megálmodott ruhák, annál több kérdés merül fel a követőkben.
A napokban olyan képeket tett közzé az énekesnő, ahol saját ruháiban áll modellt. A fotók alatt csak úgy záporoztak a kérdések, a legtöbben persze az outfit/look (öltözék- angolul és a divatvilágban gyakran használt kifejezés - a szerk.) kapcsán érdeklődtek. Más arra volt kíváncsi, hogy Andi saját márkájának lesz-e boltja vagy csak interneten vehetik meg a vásárlók? Hol hozzák forgalomba külföldön is, vagy kizárólag Magyarországon?
A Backoff oldala készségesen megválaszolta a témaköröket.
Úgy tűnik, hogy nagyon nagy az érdeklődés Andi szerkói iránt.
Sok sikert kívánok neked ehhez a ruhakollekciókhoz Andi. A lazaságod és a kitartásod példaértékű mindenhez, amibe belefogsz. És ne hagyd, hogy elvegyék a lelkesedésed a negatív emberek, mert jó, amit csinálsz
– írta az egyik kommentelő.
Andi erős kockázatot vállalt ezzel a márkával. Merő Péter divattervező szerint drága befektetés, ami nem garantálja, hogy meg is térül egyszer.
„Nagyon sokan bontogatják a szárnyaikat, de kevesen vannak, akik fenn is tudnak maradni. Ahhoz ugyanis, hogy valaki hosszú távon sikeres ruhamárkát tudjon működtetni, nem elég egy kollekció, folyamatosan piacra kell dobni újabb és újabb darabokat. Ráadásul olyan üzenetet kell hordozniuk, amely egyedi, mégis sokan tudnak vele azonosulni” – fejtette ki a véleményét a kreátor. Hozzátette: egyedül nagyon nagy kihívás az anyagokat, a szabászatot és a gyártásvezetőt megtalálni.