Létrehozva: 2020.03.02.

Most közölték, megint tarolt a TV2

Március elsején, vasárnap a TV2 Csoport mindhárom fő célcsoportban kiemelkedően magas közönségarányt ért el.

A 18-59 évesek körében 4,2 százalékpont volt a különbség a TV2 csoport és az RTL Mo. közönségaránya között. A teljes lakosságot tekintve még ennél is nagyobb, 6,3 százalékpontos volt az eltérés. A 18-49 évesek körében a TV2 Csoport 26,5%-os közönségarányt ért el, ezzel szemben az RTL Magyarország 25,1%-ot.

Fotó: TV2

A két csatornacsoport kábelportfólióit tekintve közönségarány szempontjából a TV2 kábelcsatornái mindhárom fő célcsoportban mind egész napon, mind főműsoridőben győzelmet arattak.

A Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada című showműsor harmadik adása a 18-59 éves korcsoportban ismét megnyerte idősávját.

Kiemelkedő eredményt hozott a Spíler2 TV élő közvetítése a spanyol bajnokság El Clásico mérkőzéséről. A Real Madrid és a Barcelona összecsapása percenként átlagosan közel 179 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Nézőszám tekintetében ezzel a csatorna indulásától számítva az eddigi legmagasabb nézettséget elért műsor volt.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek