kulcsár edina
Március elsején, vasárnap a TV2 Csoport mindhárom fő célcsoportban kiemelkedően magas közönségarányt ért el.
A 18-59 évesek körében 4,2 százalékpont volt a különbség a TV2 csoport és az RTL Mo. közönségaránya között. A teljes lakosságot tekintve még ennél is nagyobb, 6,3 százalékpontos volt az eltérés. A 18-49 évesek körében a TV2 Csoport 26,5%-os közönségarányt ért el, ezzel szemben az RTL Magyarország 25,1%-ot.
A két csatornacsoport kábelportfólióit tekintve közönségarány szempontjából a TV2 kábelcsatornái mindhárom fő célcsoportban mind egész napon, mind főműsoridőben győzelmet arattak.
A Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada című showműsor harmadik adása a 18-59 éves korcsoportban ismét megnyerte idősávját.
Kiemelkedő eredményt hozott a Spíler2 TV élő közvetítése a spanyol bajnokság El Clásico mérkőzéséről. A Real Madrid és a Barcelona összecsapása percenként átlagosan közel 179 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Nézőszám tekintetében ezzel a csatorna indulásától számítva az eddigi legmagasabb nézettséget elért műsor volt.